نخستین نمایشگاه صنایع کوچک باقرشهر به کار خود پایان داد+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، نخستین نمایشگاه صنایع کوچک باقرشهر که با استقبال خوب شهروندان منطقه همراه شده بود، روز گذشته به کار خود پایان داد.

رقیه خزایی مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: برپایی این گونه نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن توانمدی های صنایع کوچک و متوسط منطقه می باشد و تولیدکنندگان واحدهای خرد و کوچک باقرشهر می توانند ضمن معرفی محصولات خود، کیفیت آن ها را نیز در معرض قضاوت مردم قرار دهند.

وی افزود: با توجه به دغدغه ها و مشکلات زیاد تولیدکنندگان منطقه، حوزه بسیج ۴۵۲ شهدای گمنام باقرشهر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در صنایع کوچک،ایجاد اشتغال برای قشر جوان و کمک به تولیدکنندگان این بخش، اقدام به برپایی این نمایشگاه نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: باقرشهر با داشتن نیروی کار مستعد و متخصص و همچنین موقعیت استراتژیک جغرافیایی خود که در نزدیکی پالایشگاه تهران، شرکت سایپا پرس، حرم امام خمینی(ره)، نیروگاه گازی ری، شهرک صنعتی سنگ، بهشت زهرا(س) و فرودگاه امام خمینی(ره) قرار دارد، پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یکی از شهرهای صنعتی استان را دارد که این مهم توجه مسئولین را می طلبد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید کریمی باقرشهر خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق شعار سال ۹۵ و فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری، حمایت از صنایع کوچک است که خوشبختانه با همکاری امام جماعت و هیئت امنای مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) باقرشهر، اولین نمایشگاه صنایع کوچک باقرشهر در این مسجد برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان منطقه هم همراه بود.

خزایی درپایان گفت: معرفی پيشرفت هاي صنايع كوچك باقرشهر، صنايع دستي و هنری، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازديدکنندگان با دستاوردهای تولیدکنندگان، حمايت از اشتغال و کارآفرینی، تشويق و ترغيب توليدكنندگان براي رقابت سالم در عرصه اين صنعت و ايجاد فضا برای ارتباط مستقيم توليد كنندگان با مصرف كنندگان؛ ازدیگر اهداف برگزاری اولین نمايشگاه صنايع كوچك باقرشهر بود.

گفتنی است، این نمایشگاه شامل غرفه های متعددی از جمله: حجاب وعفاف، پوشاک، عکاسی، تابلو معرق، عرقیجات گیاهی، ترشیجات و نقاشی کودک و جذب بسیجی بود.

باقرشهرشهرریکارگاه
نظرات (0)
Add Comment