نخستین گردهمایی فصلی مشاوران منتخب ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان تهران

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ این نشست با حضور مشاور استاندار تهران و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان تهران، معاونت فرهنگی بنیاد شهید شهر تهران، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و مشاوران امور ایثارگران فرمانداری‌های ری و پاکدشت، شهرداری‌های شهریار چهاردانگه، پردیس و ادارات در قالب گروه مشاورین منتخب استانداری تهران با هدف بحث و تبادل در ارتباط با مسائل مرتبط با ایثارگران همراه بود.
به گزارش خبرنگار ما، نخستین گردهمایی فصلی مشاوران منتخب ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان تهران صبح سه‌شنبه 26 خرداد ماه جاری از ساعت 10:30 صبح در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد. این گردهمایی به صورت فصلی در شهرداری های استان تهران ادامه خواهد داشت.
سربلندی، عزت و اقتدار ایران در جهان محصول ایثار و شهادت ایثارگران است
سعید استاد فرج شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و… موفقت های چشمگیری به دست آورده محصول ایثار و شهادت ایثارگران این سرزمین است.
وی افزود: مردم و مسئولان به خاطر دارند که، نهال انقلاب بر دو ستون مردم و رهبری استوار بوده و پیشرفت‌ها و عزت ایران در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و ایثارگران و رهبری امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.
رهبر معظم در عزت‌بخشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیش قدم هستند
شهردار باقرشهر در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمود فخامتی مسئول سابق امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از ایشان به نیکی یاد کرد و افزود: مدیران در جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند و باید همچنان که رهبر معظم انقلاب در عزت‌بخشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیش قدم هستند، مسئولان نیز باید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را در اولویت‌ کارهای خود قرار دهند.
وی ادامه داد: تولید محتوا و مفهوم ایثار یکی از دغدغه های امروز جامعه ما به شمار می‌آید که شهرداری و امور ایثارگران به دنبال تعیین مصادیق آن است تا با تدوین و مورد بررسی قرار گرفتن مفاهیم اسلامی و انسانی، پیام انقلاب اسلامی و شهدا را به نسل های آینده انتقال دهد.
گفتنی است، در این مراسم شهرداری باقرشهر موفق به کسب لوح های سپاس از مسئولین ذیربط شد. امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از سوی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران به عنوان شهرداری برتر و نمونه برگزیده شد و نیز، شهردار و امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از سوی امور ایثارگران استانداری تهران به عنوان یکی از شهرداری های نمونه در امر رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا برگزیده و تقدیر شدند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم  جمعی از میهمانان با حضور در بیت شهید مصطفی نقدی یاد و خاطره رشادتها و ایثارگریهای این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

اجراییاستانایثارگرانتهراندستگاههایشهرریفصلیمشاورانمنتخبنخستینگردهمایی
نظرات (0)
Add Comment