نخستین گرمخانه با هدف ساماندهی آسیب های اجتماعی در شهرری افتتاح شد

نخستین گرمخانه با هدف ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور مسوولان در شهرری افتتاح شد.

رییس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 20 در حاشیه مراسم افتتاح نخستین گرمخانه  با اشاره به ایجاد این مدد سرا در راستای تاکید شهردار تهران نوعی وظیفه ذاتی و وجدانی دانست وگفت: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به منظور رسیدگی به وضعیت کارتن خوابها ساخت گرمخانه ها در دستور کار قرار دارد.

‘اکرم سیانکی’ افزود: این منطقه نیز به لحاظ حاشیه نشینی تعدادی بی خانمان و کارتن خواب دارد که با احداث این گرمخانه حمایت از این افراد در فصول سرد سال صورت پذیرد.

وی اظهارداشت: این مددسرا با مساحت 270 متر مربع برای 70 نفر ظرفیت دارد و مجهز به امکاناتی همچون حمام ها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب، تخت خواب ها، سیستم گرمایشی مجهز و دیگر امکانات رفاهی است، همچنین به منظور ارائه خدمات بیشتر به بهره وران پزشک، مددکار و آرایشگر در این مکان مستقر شده اند.

وی تصریح کرد: این گرمخانه به عنوان نخستین گرمخانه شهرری واقع در سه راه ظهیرآباد با هدف ساماندهی افراد آسیب دیده به ویژه بی خانمانها و کارتن خوابها، کنترل بیماریهای خاص و واگیردار و همچنین مددیاری و کنترل بیماریهای روانی و رفتارهای اجتماعی راه اندازی شده مددسرا از امکانات گوناگونی بهداشتی، خدماتی، مشاوره های فردی دارا است.

آسیباجتماعیافتتاحبادرساماندهیشدشهررینخستینهایهدفگرمخانه
نظرات (0)
Add Comment