نشریه تجربی کانون شهید فهمیده شهرری برگزیده شد

کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده شهرستان ری در جشنواره منطقه‌ای «محراب قلم» به‌عنوان برگزیده بخش نشریه تجربی شناخته شد.

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده شهرستان ری در جشنواره منطقه‌ای «محراب قلم» به‌عنوان برگزیده بخش نشریه تجربی شناخته شد.

در این جشنواره فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران، خراسان شمالی، مرکزی، گلستان و البرز با 66 اثر در بخش نشریات تجربی و 55 اثر در بخش وبلاگ شرکت دارند.

از استان تهران 22 نشریه، استان قم دو نشریه، استان مرکزی 16 نشریه و استان سمنان سه نشریه، گلستان پنج نشریه، البرز یک نشریه، خراسان شمالی چهار نشریه، خراسان رضوی 10 نشریه و مازندران سه نشریه در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

این جشنواره در رشته‌های وبلاگ‌نویسی و نشریات تجربی ویژه اعضای کانون‌های مساجد در دو مرحله منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد کشور، شناسایی، جهت‌دهی و سازماندهی وبلاگ‌ها و نشریات تجربی فعال در کانون‌های مساجد، توسعه کمی و کیفی وبلاگ‌ها و نشریات تجربی مساجد، ایجاد فضای رقابت سالم و ارتقای سطح علمی و تجربی فعالان، فضای مجازی و مطبوعاتی کانون‌های مساجد، تشویق به انجام فعالیت‌های سازنده و اثرگذار در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی و نشریات تجربی در کشور (محراب قلم) است.

مرحله منطقه‌ای هفتمین جشنواره وبلاگ‌نویسی و نشریات تجربی کانون‌های مساجد کشور محراب قلم در روزهای هفتم و هشتم اسفند در استان سمنان برگزار می‌شود که از مدیر مسئول کانون شهید فهمیده شهرستان ری به‌عنوان صاحب نشریه تجربی برتر تجلیل خواهد شد.

 

برگزیدهتجربیشدشهرریشهیدفهمیدهنشریهکانون
نظرات (0)
Add Comment