نشست بررسی راهکارهای عملیاتی صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد

با حضور مدیران و کارشناسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،شهرداری منطقه20 و آموزش و پرورش شهرستان ری راهکارهای عملیاتی صرفه جویی در مصرف آب بررسی شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت: این نشست با حضور رئیس محیط زیست و کارشناس مسئول حوزه اجتماعی شهرداری منطقه20، معاون پرورشی و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش ، مشاور اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مرتضی میرآبادی هدف از برگزاری این نشست را جلب مشارکت و همراهی حداکثری اداره های شهرستان ری در گذر از بحران کم آبی دانست و افزود : مدیران و کارشناسان حاضر در این نشست پس از ارایه توضیحاتی در زمینه منابع و مصارف آب منطقه و آگاهی از شرایط بحرانی آب در روزهای اخیر  پیشنهادها و راهکارهای خود را در زمینه همکاری و تعامل سازمانی جهت اجرای برنامه های مشارکتی در اداره های دولتی،سازمانها ،مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی شهرستان ری در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب مطرح کردند.

وی با بیان این مطلب که روابط عمومی شرکت در روزهای اخیر چند نشست در همین راستا برگزار کرده است خاطرنشان کرد : تلاش های صورت گرفته توسط شرکت آبفای منطقه6- شهر ری به ویژه دفتر روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی شرایط آبی سال جاری و لزوم مشارکت همگانی جهت گذر از بحران کم آبی موجب جلب توجه ویژه مسئولان در اداره های مختلف شهرستان ری شده است به طوری که این اداره ها با برگزاری نشست هایی از این دست همراهی و همکاری همه جانبه خود را با شرکت آب و فاضلاب منطقه در جهت گذر از بحران کم آبی اعلام داشته اند.

میرآبادی در پایان از همراهی و همکاری مدیران و مسئولان اداره ها و دستگاه های مختلف شهرستان ری در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تقدیر و سپاسگزاری کرد.

آببررسیبرگزارجوییدرراهکارهایشدشهرریصرفهعملیاتیمصرفنشست
نظرات (0)
Add Comment