نشست خبری هفته دفاع مقدس ناحیه بسیج سپاه حضرت روح الله (ره) برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ ظهر امروز نشست خبری هفته دفاع مقدس ناحیه بسیج سپاه حضرت روح الله (ره) برگزار شد .

سرهنگ آرزومندی فرمانده ناحیه سپاه حضرت روح الله (ره) در این نشست خبری گفت : امسال هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری امام حسین (ع) مقارن شده است لذا در بسیج و سپاه برنامه های بسیار ویژه ای برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده ایم تا در این فرصت مغتنم پیوند جوانان با انقلاب اسلامی محکمتر از گذشته شود .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود : یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که دور از وطن با از خودگذشتگی بسیار جنگیدند را گرامی میداریم و امید داریم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مطلوب در برنامه های خود به مردم به خصوص جوانان انتقال دهیم .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد : یادواره لاله های آسمانی با موضوعیت شهدای مدافع حرم ، نمایشگاه تغذیه سالم با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، پیاده روی خانوادگی در بخش کهریزک ، جلسات تحکیم بنیان خانواده ، جشنواره فیلم عمار ، نمایشگاه زنان کارآفرین در گلحصار ، مسابقات آمادگی جسمانی ، اجرای تئاتر با موضع دفاع مقدس ، مسابقات ورزش مختص بانوان و… را در برنامه های خویش داریم.

وی از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم خبرداد و یادآور شد : گروه های جهادی به مناطق محروم در کهریزک ، قلعه نو و حسن آباد اعزام می شوند تا تست قند خون ، فشار خون ، ویزیت رایگان و مشاوره برای آنان انجام شود .

سرهنگ آرزومندی با بیان اینکه مسجد زادگاه بسیج است ، عنوان کرد : بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس در مساجد انجام می شوند چرا که بسیج متولد شده از مسجد است و باید جایگاه این مکان مقدس را  روز به روز احیا نماییم و فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان را از مسجد ترویج دهیم .

وی با اشاره به اینکه در انجام برنامه های هفته دفاع مقدس بخشداران ، شهرداران ، د هیاران و اعضای شورای اسلامی هر بخش حمایت های بسیاری نموده اند ؛  افزود : ما در پایگاه بسیج ناحیه حضرت روح الله (ره) راویانی از جنگ داریم که هر مدرسه ، ارگان یا اداره ای که تمایل داشته باشد این روایان می توانند برای تجدید خاطره و گرامیداشت یاد شهدا به آنجا اعزام شوند تا بحث انقلاب فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان که سربازان آینده این مملکت هستند ، تزریق شود .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای انتقال ارزش های دفاع مقدس دانست و افزود : نشست های بصیرتی با موضوع جنگ نرم در این هفته برپا می شود تا به بررسی فضای مجازی و موانع فرهنگی در این نشست بپردازیم چرا که فعالیت در این زمینه بسیار است و ما باید هوشیارانه عمل کنیم و برای حفظ نظام و ارمان های انقلاب جوانان این مرز و بوم را حفظ نماییم .

سرهنگ آرزومندی رژه حماسی توسط یگان های ویژه را از مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس نام برد و گفت : یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس رژه حماسی توسط یگان های ویژه است که سوم مهر ماه قرار است این رژه خودرویی و موتوری توسط یگان های ویژه در یکی از خیابان های عریض باقرشهر با حضور مردم و مسئولین شهری صورت گیرد  .

وی در پایان از وظیفه سنگین رسانه ها در خصوص تبلیغات دین و رسانه گفت و اظهار داشت : رسانه ها وظیفه سنگینی در قبال تبلیغات دین و اسلامی بر دوش دارند و به عنوان راویان دفاع مقدس باید ارزش های دفاع مقدس را به مردم انتقال دهند که نقش ایشان در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است .

 

دفاع مقدسسپاهشهدانشست خبری
نظرات (0)
Add Comment