نشست دبیران شورایاری محلات منطقه 20 تهران با شهردار این منطقه برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، نشست دبیران شورایاری محلات منطقه 20 شهرداری تهران امشب با منصور کتانباف، شهردار این منطقه، برگزار شد و شهردار منطقه 20 و معاونان شهرداری منطقه و مسئولان راهور شهرری و دبیران شورایاری محلات شهرری در آن حضور داشتند که معضلات و مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهرری مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ابتدا جعفر شربیانی دبیر هیئت رئیسه شورایاری منطقه 20 به اهمیت موضوعات ترافیکی در شهرری اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن دو خروجی کلانشهر تهران یعنی قم ـ بهشت زهرا و ورامین در شهرری و تبدیل معضلات ترافیکی در بازه‌های زمانی مناسبت‌ها و تعطیلات به گر‌ه‌های ترافیکی توجه ویژه به این موضوعات در منطقه را دو چندان می‌کند.

وی افزود: هر چند در سال‌های اخیر، تلاش شهرداری منطقه 20 و با برنامه‌های شهرداری تهران در این منطقه باعث بهتر شدن اوضاع در حوزه ترافیکی شده اما وجود مشکلاتی همچون ترافیک سه‌راه تقی‌آباد، چهارراه ایران ترانسفو و اتوبان شهید کریمی حائز اهمیت است.

در ادامه شهردار منطقه 20 اهمیت موضوعات ترافیکی را در برنامه‌های شهرداری منطقه بالا دانست و گفت: با توجه به کمبودهایی که در بودجه منطقه است، تمام تلاش مجموعه شهرداری برای جذب اعتبار جهت اجرای پروژه‌های ترافیکی و عمرانی منطقه انجام شده به طوری که بودجه عمرانی منطقه 20 رتبه چهار را در سطح مناطق تهران دارد.

کتانباف برای حل مشکلات ترافیکی محلات پیشنهاد کرد تا مشاور ترافیکی منطقه طی هفته آینده جلساتی تخصصی و جداگانه با دبیران شورایاری محلات داشته و در آن به بررسی و تحلیل مشکلات پرداخته و نتیجه را برای اجرا در حوزه‌های مختلف ابلاغ کنند.

در ادامه این نشست دبیران شورایاری محلات منطقه 20 شهرداری تهران به بازگویی مشکلات و معضلات ترافیکی این منطقه پرداختند..

 

20اینبابرگزارتهراندبیرانشدشهردارشهرریشورایاریمحلاتمنطقهنشست
نظرات (0)
Add Comment