نشست صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی با شهردار و مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر امروز نشست صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی با شهردار و مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر برگزار شد .

در این نشست صمیمی شهردار باقرشهر به سخنرانی پرداخت و گفت : با توجه به اینکه از تاسیس  شهرداری باقرشهر زمان زیادی نمی گذرد انتظار می رفت که مشکلات این شهرداری کم باشد اما امروز مشکلات بسیاری زیادی گریبان گیر این مجموعه است که باید حل و فصل شود .

وی با اعلام اینکه پالایشگاه نفت تهران در نزدیکی باقرشهر واقع شده و آلایندگی های بسیار برای شهروندان و شهر دارد ، افزود : طبق ابلاغیه که امروز به شهرداری رسیده است ، حق آلایندگی باقرشهر بسیار کم شده است و همین امر سبب بروز بسیاری از مشکلات از جمله مشکلات مالی خواهد شد  .

علیرضا ناصری پور رو به مدیران و معاونان شهرداری خواستار مدیریت هزینه ها شد و اظهار داشت : یکی از مهمترین مسائلی که باید همه مدیران و کارکنان شهرداری به آن توجه داشته باشند ، مدیریت کردن هزینه ها است تا بتوانیم در حد امکان هزینه های شهرداری را کاهش دهیم .

شهردار باقرشهر از تشکیل کمیته درآمدی و وصول مطالبات شهرداری خبر داد و تصریح کرد : در راستای وصول درآمدها کمیته ای متشکل از چندین مدیر شهرداری تشکیل داده ایم تا هر چه سریعتر بتوانیم وصول مطالبات را انجام دهیم .

وی با اعلام اینکه خوشبختانه باقرشهر در نزدیکی شهر تهران واقع شده است ، یادآور شد : با توجه به اینکه باقرشهر در نزدیکی تهران واقع شده است ، لذا می توانیم در خصوص برخی از مسائل از شهرداری تهران درخواست کمک و یاری نماییم .

ناصری پور وظیفه اصلی شهرداری را خدمت به مردم دانست و گفت : باید همه تلاش خود را در مجموعه شهرداری به کار گیریم و با خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان اثری ماندگار از خود به جای گذاریم و با حل مشکلات مردم در شهر در زندگی آنان نقش مهمی را ایفا نماییم .

شهردار باقرشهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش اعضای شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد : رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر مدام به دنبال منافع مردم هستند تا با ارائه خدمات خوب به شهروندان بتوانند آنان را راضی نگه داشته و شهری آبادتر بسازند .

باقرشهرشهردارشورای شهرنشست
نظرات (0)
Add Comment