نشست نوروزی شهردار با کارکنان شهرداری باقرشهر + تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ اولین نشست سال ۹۶  صبح امروز با حضور شهردار و کارکنان شهرداری باقرشهر در سالن جلسات برپا شد .

شهردار باقرشهر در نشست نوروزی با کارکنان شهرداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پربرکت و توام با پیروزی و سربلندی با توجه به شعار سال و فرمایشات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام نوروزی گفت : همه ما باید تلاش کنیم فرامین رهبری را در حوزه اشتغال و تولید بکار گیریم تا با یاری خدا بتوانیم در راه آبادانی شهر قدم های موثری برداریم .

سعید استاد فرج در ادامه افزود : راه نجات در اقتصاد ، حمایت از تولید است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در مسیر تولید داخلی حرکت کرده تا بتوانیم در خصوص اشتغال جوانان به موفقیت های چشمگیر دست یابیم .

وی با اشاره به واحدهای برتر در بین شهرداری های استان تهران اظهار داشت : بسیار خرسندیم که پرسنل زحمت کش و پرتلاش شهرداری هرساله در راستای پیشرفت و توسعه شهر اقدامات خوبی را انجام داده و موفقیت های بسیاری کسب می نمایند .

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه مشکل آب شرب شهروندان باقرشهر با پیگیری شورای اسلامی حل شد و مردم از این پس می توانند آب شربی سالم تر و گواراتر از گذشته در اختیار داشته باشند .

وی با اشاره به عملکرد مطلوب شهرداری باقرشهر افزود : در سالی که گذشت با یاری خدا مجموعه شهرداری باقرشهر توانست در تمامی زمینه های اجتماعی ، عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و … به موفقیت های زیادی با توجه به مشکلات مالی دست یابد  که این امر جز با تلاش و همت مجموعه خوب شهرداری باقرشهر میسر نمی شد .

 

باقرشهرشهردارینشست
نظرات (0)
Add Comment