نشست هم اندیشی مدیران صنایع نفت و مدیریت شهری باقرشهر برگزار شد

این نشست  با حضور مدیر عامل و مدیران تراز اول صنایع نفت شهید تندگویان، پاسارگاد ، بهران ، ایرانول و اعضای شورای اسلامی و شهردار باقرشهر به همت واحد طرح و برنامه، برگزار شد .

در این نشست ، سعید استادفرج، شهردار باقرشهر با بیان نقش صنایع در رشد و بالندگی هر کشوری به تبیین جایگاه و اهمیت همیاری صنایع و مجموعه های خدمت رسان مانند شهرداری ها پرداخت و ضمن تقدیر از حضور مهمانان گفت: صنعت و خدمت، دو بازوی رشد و پیشرفت برای هر کشوری است و دوستی و همراهی این دو عرصه، می تواند کمک کند تا نیازهای بیشتری از مردم رفع شود و در سایه همراهی و مطاوعت این دو قطب موثر، مردم رفاه و آسایش بیشتری را در سایه امنیت ملی داشته باشند.
شهردار باقرشهر با تقدیر از زحمات و حضور موثر صنایع نفتی در عرصه تولید کشور گفت: در شرایط تحریم که همه جهان از پویایی ایران اسلامی در سایه سنگین این تحریم ها ناامید بود، به پشتوانه صنایع،کشورمان نه تنها در این عرصه به عسرت و سختی نیافتاد بلکه در برخی زمینه ها با ابتکارات و خلاقیت ها به موفقیت های بزرگی نیز دست یافت که تمام دنیا در حیرت آن ماندند. بدیهی است وقتی صنعت در همراهی مجموعه های خدمت رسان باشند، کشور پویایی و رشد بیشتری خواهد داشت و مردم در سایه این همراهی، شاهد تامین رفاه بیشتری خواهد بود. این رفاه میتواند شاخصه های اقتصادی را در برداشته باشد یا در بحث امنیت ملی و اعتلای سطح آسایش روانی متبلور باشد.
وی از مدیران  صنایع حاضر در جلسه خواست در حل برخی مسائل شهری باقرشهر یاری رسان شهرداری و شورای اسلامی این شهر باشند.
بابایی، مدیر عامل پالایشگاه شهید تندگویان طی سخنانی با تقدیر از برگزاری این جلسه، صنعت نفت را همچون دیگر صنایع و مراکز خدمت رسان، دارای مشکلاتی دانست و اذعان داشت نباید این صنعت را صنعت پولساز و جایی برای استمداد دید. این صنعت، صنعت زندگی و نبض تپنده کشور است و بیش از این که از او کمک خواسته شود باید او را مورد حمایت قرار داد.

وی گفت :بحث تحریم ها هرچند با توجه به حضور دانشمندان و همت بلند مسئولان نتوانسته بر فعالیت ما ضعفی وارد کند اما ما مجبور هستیم دو چندان همت کنیم که هم بقای ما تضمین داشته باشد و هم در عرصه تولید ملی وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
ایشان  در ادامه با تقدیر از فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در باقرشهر گفت: از ارائه عملکرد شما عزیزان مشخص است که سهم خود را در خدمت به مردم به خوبی ایفا کرده اید و این مرهون تقدیر است . من پیشنهاد می کنم موضوعاتی را می توانیم بصورت مشترک حل کنیم مطرح کنیم تا مورد توافق و تفاهم جمع قرار گیرد. برای مثال اجرای ساماندهی تقاطع سه راهی پالایشگاه از جمله مواردی است که بهتر است در مورد آن به توافق نظر برسیم .
در ادامه جلسه حاضرین با رای زنی درخصوص موارد مربوط به باقرشهر تفاهم نامه ای را امضا کردند که طی آن به زودی تقاطع سه راهی پالایشگاه به صورت میدان، در فاز اجرایی کوتاه مدت وبصورت تقاطع غیر همسطح در فاز اجرایی بلند مدت ساماندهی خواهد شد.
گفتنی است در این نشست صمیمی، امید است درسایه تعامل صورت گرفته بین فعالان عرصه خدمت و صنعت اقدامات خوبی در باقرشهر صورت گیرد.

اندیشیباقرشهربرگزاردرشدشهرریشهریشودصنایعغرسغیرمثمرمدیریتمینشستنفتنهالهزارهمو۱۵۰
نظرات (0)
Add Comment