نصب سه تلویزیون شهری در منطقه 20 تهران/ جمع آوری تابلوهای غیرمجاز

راگا نیوز:رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 از نصب سه دستگاه تلویزیون شهری در میادین مهم این منطقه خبر داد.

داود دانشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور رفع اغتشاشات بصری و اطلاع رسانی به شهروندان و زائران سه دستگاه تلویزیون شهری در میادین شهید بروجردی، هادی ساعی و معلم به زودی نصب می شود.

وی افزود: با احتساب یک دستگاه تلویزیون شهری میدان اصلی شهرری که پیش از این به بهره برداری رسیده است تعداد نمایشگرهای بزرگ شهری این منطقه به چهار دستگاه افزایش می یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه مطالبی با مفاهیم آموزشی، ملی و مذهبی از نمایشگرهای مورد اشاره ارائه می شود، ادامه داد: نصب و راه اندازی تلویزیون های شهری علاوه بر ایجاد چشم انداز زیبا، با ساماندهی فضای تبلیغاتی موجب کاهش حجم تبلیغات فیزیکی در سطح شهر و در نهایت رفع اغتشاشات بصری می شود.

وی قابلیت ذخیره حجم بالایی از اطلاعات، کنترل و به روزرسانی از راه دور را از جمله ویژگیهای این سازه عنوان کرد و اظهار داشت: مساحت نمایشگرهای بزرگ شهری مورد اشاره در حدود 16 مترمربع است که در شدت نور بالا قابل تنظیم و دارای زاویه دید وسیع در طول شبانه روز است.

جمع آوری تابلوهای غیرمجاز

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 در ادامه به حذف زوائد فیزیکی و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و افزود: زوائد فیزیکی و تابلوهای غیرمجاز خیابانهای قم، زکریای رازی، شهرداری، جاده ورامین، شهرک علائین، آهن مکان و میدان شهرداری به منظور بهبود سیمای عمومی شهر جمع آوری شد

شهرری
نظرات (0)
Add Comment