نظام جمهوری اسلامی انتقام خون شهدای اهواز را می گیرد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: جنایتکاران و دشمنان کشور ایران حتی به کودک چهار ساله و جانباز هفتاد درصد هم رحم نکردند و برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به جنایت فجیع و کشتار انسان های بی گناه زدند.
وی با بیان اینکه اقدام تروریستی در اهواز یک عمل بزدلانه بود، عنوان کرد: مسببان و عاملان جنایت وحشیانه در اهواز بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوشمالی سختی به آنها خواهد داد و هرگز این اقدام وحشیانه را فراموش نخواهد کرد.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: منافقین کوردل در طول ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد ترورهای بسیاری را با اهدف کینه توزی و انتقام جویی انجام دادند که در برخی از آنها ناموفق بودند.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنان وی در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: مسئولان ایران همواره به یاری و لطف پروردگار در همه عرصه ها های بین المللی موفق بودند چرا که خط و راه همه آنها ولایی است و پیرو ولایت هستند.
امام جمعه شهرری افزود: رفتارهای ترامپ به گونه ای است که حتی دوستان و هم پیمانانش به گفته و رفتار می خندند و او را مورد تمسخر قرار می دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به واقعه عاشورا و نقش حضرت زینب (س) در روشنگری این واقعه و افشای حاکمان فاسد اشاره کرد و گفت: سخنرانی کوبنده حضرت زینب (س) در شام موجب رسوایی و افشاگری یزید شد و تمام نقشه های او را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: نقش زنان در نهضت عاشورا بی بدیل، حماسه ساز و تاثیرگذار بوده است و هرگز رشادت های زنان عاشورایی در طول تاریخ فراموش نخواهد شد.
وی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان ایران نیز با الگو از حضرت زینب (س) دوشادوش مردان حرکت کرده و حماسه های بسیاری را خلق کردند.
امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تربیت فرزند اشاره کرد و گفت: تربیت فرزندان افسرده جامعه را به نابودی و فنا می کشاند و بر همین اساس خانواده ها در تربیت فرزندان با نشاط و شاداب اهتمام ورزند تا جامعه ای سلامت و شاد داشته باشیم.

امام جمعهشهرری
نظرات (0)
Add Comment