نقد و بررسی انیمیشن سینمایی «عطر ولایت»

راگا نیوز: انیمیشن سینمایی «عطر ولایت» با حضور عوامل تولید این انیمیشن، در فرهنگسرای ولاء رونمایی و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، انیمیشن سینمایی «عطر ولایت» با حضور عوامل تولید این انیمیشن در فرهنگسرای ولاء رونمایی و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و فرهنگسرای ولاء، این انیمیشن با حضور «مهدی صمدی» کارگردان، «آرش اسحاقی» صداگذار، «امیر هومن سپاه منصوری» تدوین‌گر، «ناصر برهان آزاد» مشاور تولید، «حجت الاسلام اصفهانیان» و «سید علی موسوی» کارشناس معارف، «بهنام صبوحی» آهنگساز و «حسین سلطان‌محمدی» به عنوان منتقد این انیمیشن رونمایی می‌شود.

این برنامه به همت فرهنگسرای ولاء و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

همچنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس سازمان سینمایی، مدیرعامل موسسه فرهنگی شهید آوینی، فرمانده سپاه استان تهران، شهردار و فرماندار شهرستان ری و … به عنوان میهمانان ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت.

همزمان با رونمایی از این انیمیشن از خانواده شهدای هسته‌ای نیز تجلیل به عمل می‌آید.

موضوع این فیلم سه بعدی انیمیشن درباره جاده سیدالشهدا است که جهادگران دوران جنگ پس از عملیات خیبر تصمیم گرفتند بر روی هور العظیم یک جاده بسازند چرا که این جاده به لحاظ استراتژیک نقش مهمی در رفت و آمد رزمندگان داشت به این معنا که این جاده از سمت سه راه طلاییه را به جزایر مجنون شمال و جنوب متصل می‌کرد.

پس از عملیات خیبر دشمن این پل را ویران کرد در نتیجه رساندن ادوات و لوازم مورد نیاز چون مواد غذایی، دارویی و سایر امکانات مورد نیاز به رزمندگان در حال جنگ در مجنون شمالی خیلی سخت بود و درست به همین دلیل بود که جهادگران قرارگاه خاتم الانبیاء تصمیم گرفتند جاده‌ای بر روی هور العظیم احداث کنند و این جاده در نهایت از جهت استراتژیک در دنیا کم نظیر شد.

داستان این فیلم درباره جانباز شیمیایی است که در یک شب طوفانی به یاد دورانی که جاده هور العظیم را احداث کردند افتاد. به این ترتیب که این جانباز به یاد می‌آورد که زمانی که می‌خواستند جاده را احداث کنند از راهی که عبور می‌کردند به همراه گروه یک تابلو که روی زمین افتاده بود را دیدند که روی این تابلو نوشته شده بود جاده سیدالشهدا (ع) و زمانی تصمیم به ساخت این جاده می‌گیرند طبق محاسبه‌های خود 6 ماه زمان می‌برد.

برنامه فوق روز چهارشنبه 26 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات ولی عصر(عج) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33749134 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

شهرری
نظرات (0)
Add Comment