نماز عید فطر در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب باقرشهر اقامه می شود

 

به گزارش راگانیوز ،اکبر اسدی  مسئول برگزاری نماز عید فطر با اعلام این خبر گفت : نماز عید سعید فطر به اقامه آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر ساعت ۷:۳۰ صبح روز دوشنبه 5 تیرماه در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب برگزار می شود .

مسئول برگزاری نماز عید فطر در ادامه اظهار داشت : طبق جلساتی که در گذشته برگزار کرده ایم وظایف دستگاه های متولی و نیروهای اجرایی به تفکیک مشخص شده و تدابیر خوبی برای روز عید فطر اندیشیده ایم ، لذا امیدواریم نماز عید فطر به بهترین نحو ممکن طبق سالهای گذشته برپا شود .

اسدی در ادامه گفت: اتوبوس های شرکت واحد از خیابان 30متری امام خمینی(ره) و خیابان 22بهمن در صبح روز عید سعید فطر آماده ارائه خدمات رایگان به نمازگزاران خواهند بود.

مسئول برگزاری نماز عید فطر ضمن تشکر از همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و نهادهای نظامی و انتظامی منطقه که درروزهای گذشته تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر انجام داده اند ، افزود : درب های استادیوم ایثارگران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به روی مردم باز خواهد بود خواهشمندیم شهروندان نمازگزار به جهت وسعت فضا و کثرت جمعیت حتما زیرانداز و مُهر باخود به همراه داشته باشند .

وی در پایان ضمن دعوت از مردم خداجو و مومن باقرشهر برای شرکت در این نماز باشکوه ، گفت :مردم با حضور گسترده و پر شور خود در نماز عید فطر  بار دیگر وحدت و همبستگی مسلمانان را به جهانیان اعلام می کنند .

 

باقرشهرعید فطرنماز
نظرات (0)
Add Comment