نمایشگاه اغوا در فرهنگسرای ولا آغاز به کار کرد

راگانیوز شهرری -با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری باعنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی و اهمیت دادن به موضوع فرهنگ ، نمایشگاه اغوا به همت سازمان بسیج رسانه استان تهران وشهرداری منطقه 20 در فرهنگسرای ولا ، آغاز به کار کرده است.نمایشگاه اغوا باهدف آگاه سازی مردم نسبت به مضرات و آسیب های اجتماعی ماهواره در پی این است تا خانواده های ایرانی را از معایب این رسانه ی غربی آگاه سازد. به دنبال این موضوع جهت راهنمایی خانواده ها، افراد کارشناس در این غرفه حاضر هستند.

در این خصوص میلاد سلگی کارشناس غرفه و پژوهشگر حوزه جنگ نرم و رسانه در گفتگو با خبرنگار مااظهار داشت  : بعد از شکست جهان غرب در جبهه های اقتصادی  و جبهه های جنگ سرد، دشمن امروزه روبه جنگ نرم آورده است و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. ما برآنیم که در این نمایشگاه ضمن آگاه سازی مخاطبین خود همراه با آموزش سواد رسانه ای، آنان را به سپر سواد رسانه ای تجهیز کنیم. امیدواریم که دراین رابطه کمک های ما به خانواده ها موجب پیشبرد آگاهی بیشتر آنان نسبت به این پدیده ی عوام فریب بشود.

این نمایشگاه واقع در ضلع جنوبی فرهنگسرای ولا ، واقع در میدان نماز ، شهرتان ری از تاریخ 30 / 4 / 93 لغایت عید فطر پذیرای مراجعین گرامی است .

آغازاغوابهدرشهرریفرهنگسراینمایشگاهولاکارکرد
نظرات (0)
Add Comment