نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای ولا بر پا شد

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگی در محل بوستان مجموعه فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) فرهنگسرای ولاء در شهر ری برپا شد.

به گزارش راگانیوزاین نمایشگاه در قالب پنج پردیس جنگ نرم، باز باران، آموزشی، اجتماعی و تربیت بدنی در مساحتی به متراژ شش هزار مترمربع در محل بوستان مجموعه فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس برپا شده است.

شهردار منطقه 20 در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: در این نمایشگاه خیابان هنر، ایثار و شهادت با حضور هنرمندان نامی شهرری و شبیه سازی دریاچه مصنوعی بوستان ولیعصر(عج) به حورالعظیم و استفاده از گروه تفحص غواصان و قایق های تندرو در محوطه آن ایجاد شده است.

منصور کتانباف افزود: استفاده از حوزه های مختلف هنری، آموزشی، فرهنگی در کنار فاکتورهای حماسی و رزمی، حال و هوای نمایشگاه را متناسب با دوران دفاع مقدس کرده است .

وی با اشاره به اینکه 300 ویژه برنامه فرهنگی اجتماعی نیز با مشارکت مدیران سرای محله در مناطق 20 گانه پیش بینی شده است، افزود: برپایی یادواره شهدا، یادمان بزرگان و سرداران شهید، شبیه سازی عملیات های جنگی، نمایش های خیابانی، جشنواره شاعران جوان، جشنواره سرود و موسیقی حماسی اقوام ایرانی، اکران فیلم، خاطره گویی و صدها برنامه دیگر با موضوع دفاع مقدس همزمان با این هفته برای شهروندان به ویژه نسل جوان اجرا خواهد شد.

کتانباف ویژه برنامه های فرهنگی با رویکرد ترویج ایثار و شهادت را از مهمترین فعالیت های مستمر مدیریت شهری در طول سال برشمرد و اظهارداشت: اطلاع رسانی در قالب تبلیغات محیطی متناسب با ایثارگری های رزمندگان در محله های 20 گانه و نقاط پرتردد و میادین مهم منطقه 20 شهرداری ، از دیگر اقداماتی است که موجب خواهد شد تا فضای این مکان ها با نشاط و معنویت همراه شود.

بربزرگدردفاعشدشهرریفرهنگسرایمقدسنمایشگاههفتهولاپا
نظرات (0)
Add Comment