به گزارش راگانیوز، علیرضا جعفری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک که با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بحث کارآفرینی بانوان و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در جامعه بسیار مهم است.
وی تأکید کرد: کلیه ادارات در برگزاری نمایشگاه محصولات زنان کارآفرین بانوان شهرستان قرچک با جمعیت زنان در سطح همکاری کنند.
جعفری گفت: بهمنظور پیشبینی تمهیدات لازم جهت برگزاری نمایشگاه نسبت به تشکیل کمیته اجرایی اقدام و در جلسه آتی کمیته از ادارات و نهادهای شهرستان جهت همکاری بیشتر دعوت به عمل آید.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: بهمنظور برگزاری هرچه بهتر مراسم افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه تمامی ادارات هماهنگی و همکاری لازم را با دبیر اجرایی نمایشگاه داشته باشند.
در ادامه منیر لطیفیمهر مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان قرچک هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد پویایی بین این قشر، شناسایی زنان فعال، ترویج آموزشهای فنی و حرفهای بین خانوادهها بهخصوص جوانان عنوان کرد و خواستار اختصاص غرفهای جهت ارائه محصولات عفاف و حجاب شد.
وی اظهار داشت: با امید خدا و همکاری خالصانه مسؤولان و اعضا در برگزاری نمایشگاه در شهرستان قرچک گام مؤثری در جهت ارتقای نقش زنان در جامعه برداشته شود.
در ادامه این جلسه مسؤولان و نمایندگان ادارات شهرستان قرچک به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات در هر چهبهتر برگزار شدن این نمایشگاه پرداختند.
سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک با عنوان مهر ثمین از روز پنجشنبه سوم تا 12 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای واقع در خیابان اصلی روبروی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری برپا خواهد شد.
این نمایشگاه با پیگیری امور بانوان و خانواده فرمانداری و با همکاری ستاد نماز جمعه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فنی و حرفهای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی شهرستان قرچک برگزار میشود.
جلسه هماهنگی برگزاری سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک با عنوان مهر ثمین با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، منیر لطیفیمهر مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری و دیگر اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.