نمایشگاه طرح ضیافت درشهر ری برپا شد

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به مردم روزه دار و فراهم کردن زمینه خرید آسان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب طرح ضیافت برای نخستین بار در شهر ری برپا شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال فرمانداری شهرستان ری روز شنبه و در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت در گفت وگو با ایرنا افزود: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت و فروش ویژه اقلام پرمصرف روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان کاری ارزشمند برای ارایه خدمت رسانی به مردم این منطقه است.

ˈعباسعلی سعیدیانˈ اظهار داشت: این حرکت خداپسندانه در اصل ایجاد زمینه رقابت میان گروهای تولیدی و توزیعی و همچنین صنوف مختلف شهرستان برای ارایه اقلام پرمصرف مردم با قیمتی مناسب است و از این رو پیش بینی می شود با استقبال پرشور مردم و همشهریان مواجه شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری نیز گفت: نمایشگاه طرح ضیافت برای نخستین بار در شهر ری و بخش های فشافویه، کهریزک و خاوران با همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان برگزار می شود.

به گفته وی، ˈعزیز الله افضلیˈ در این نمایشگاه که تا چهارده تیرماه ادامه خواهد داشت افزود: اقلام مورد نیاز ایام ماه مبارک رمضان همشهریان اعم از مواد پروتیینی، برنج، روغن، قند و شکر، مواد لبنی، سبزیجات، خرما، عسل، گوشت قرمز، گوسفندی و مرغ منجمد و تازه، تخم مرغ و مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت و تخفیف پنج تا بیست و پنج درصدی عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسوولان واحد نظارت و بازرسی این اداره طی این مدت با کنترل قیمت اجناس عرضه شده از سوی واحدهای تولیدی و صنوف با هرگونه تخلفی برخورد خواهند کرد و از سوی دیگر ماموران شبکه بهداشت و دامپزشکی با حضور در محل برگزاری نمایشگاه نسبت به عرضه اقلام سالم و جلوگیری از محصولات غیربهداشتی، فعالیت خواهند داشت.

این گزارش حاکیست، نمایشگاه طرح ضیافت شهر ری واقع در میدان معلم جنب بانک رفاه برپا شده و در دیگر بخش های این شهرستان مکانهای پرتردد و عمومی در نظر گرفته شده است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment