نمایشگاه «طهران تا تهران» در آسایشگاه کهریزک برپا می‌شود

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط عمومی اسایشگاه کهریزک، موزه‌ها و اشیای تاریخی به‌جا مانده از پیشینیان معرف هویت تاریخی و فرهنگی هر ملتی است. دیدن و دانستن شناسنامه هر یک از اشیای موجود در موزه، در واقع ارتباط برقرار کردن با گذشتگان و تمدنی است که نسل کنونی را به امروز معرفی و به آینده ارزانی خواهد داشت.

روز جهانی موزه و هفته گرامیداشت آن بهانه‌ای است تا به عموم مردم یادآوری کند با دیداری دوباره از گنجینه‌های تاریخی، نگاهی دیگر‌گونه به گذشته بیندازند و آلبوم خاطرات تاریخ را بار دیگر ورق بزنند.

آسایشگاه خیریه کهریزک با داشتن گنجینه‌ای گرانبها از انواع اشیای تاریخی و هنری اهدایی نیکوکاران و حامیان همیشگی خود، از جمله سازمان‌هایی است که در مسیر اعتلای فرهنگ و تاریخ ایران‌زمین همواره پیشگام بوده و قصد آن دارد تا به همین مناسبت ویژه، نمایشگاهی را با عنوان «طهران تا تهران» در محل موزه گنجینه یادمان یاران برگزار کند.

این برنامه که با همراهی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشی و همکاری صمیمی گروه بانوان نیکوکار برگزار خواهد شد، از عموم همشهریان عزیز و دوست‌داران آثار تاریخی به‌ویژه آثار هنری دعوت می‌کند تا از سوم تا دهم خرداد‌ماه از ساعت 9 تا 14 با حضور در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و دیدار از گنجینه یادمان یاران واقع در ساختمان آفتاب مجموعه، نگاهی دوباره به تاریخ و تمدن ایران زمین و نیز شناسنامه طهران قدیم داشته باشند.

 

آسایشگاهبرپاتاتهراندرشهرریطهرانمیشودنمایشگاهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment