نمایشگاه مهر تربیت با محوریت نوشت افزارهای ایرانی – اسلامی در ری برپا می شود

راگانیوز: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی نمایشگاه مهر تربیت ویژه آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: بخشی از فضای این نمایشگاه به عرضه نوشت افزارهای مدرسه با نمادهای اسلامی – ایرانی اختصاص دارد .
 

به گزارش راگانیوز، برومند نامداری در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس و هیاهوی دانش آموزان برای تهیه لوازم التحریر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر 93 نمایشگاه مهر تربیت با محتوای سبک زندگی، تفسیر و تدبر در قرآن، خوشنویسی، قصه های قرآنی، خلاقیت، فیلم و نمایش، شهر و شهروند، حجاب و عفاف، نمایش های هنری و…با محوریت دانش آموزان و فصل بازگشایی مدارس در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) برپا می شود.

وی با اشاره به جانمایی 71 غرفه آموزشی، هنری و فرهنگی در این نمایشگاه افزود: به منظور حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ های آئینی و مذهبی، بخشی از این فضای نمایشگاهی به عرضه نوشت افزارهای مدرسه با نمادهای اسلامی و ایرانی اختصاص دارد تا دانش آموزان به راحتی بتوانند نیازهای تحصیلی خود را تهیه کنند.

این مسئول گفت: مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج)، واقع در میدان نماز شهرری، از موقعیت مکانی مناسبی از لحاظ دسترسی و تردد شهروندان برخوردار است که به همین جهت بیشتر نمایشگاه های فصلی و مناسبتی در این فضا اجرا می شود.

گفتنی است، نمایشگاه تربیت مهر با بیش از 70 غرفه فرهنگی، آموزشی و هنری از 12 تا 22 شهریورماه جاری پذیرای شهروندان است.

اسلامیافزارهایایرانیبابرپاتربیتدرریشهرریشودمحوریتمهرمینمایشگاهنوشت
نظرات (0)
Add Comment