نماینده مجلس: رژیم غاصب صهیونیستی به اهداف شوم خود نخواهد رسید

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به اهداف شوم خود که همانا تسلط کامل بر اراضی فلسطین بهمراه قتل عام صاحبان اصلی این سزمین است ، نخواهد رسید.

ˈحسین طلاˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استکبار جهانی برای دستیابی به منافع عظیم موجود در کشورهای اسلامی و همچنین تامین امنیت برای مولد نامشروع خود یعنی رژیم صهیونیستی در طول بیش از نیم قرن تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است.

وی هدف از تاسیس رژیم جنایتکار صهیونیستی را تنها برای حضور دائمی و تامین منافع برخی از کشورهای غربی برشمرد و تاکید کرد: انگلستان و ایالات متحده امریکا با تاسیس و پایه گذاری غده سرطانی اسرائیل به دنبال رسیدن به اهداف خود در منطقه خاورمیانه بوده و هستند.

طلا تصریح کرد: هم اکنون مهمترین تهدید منطقه رژیم صهیونیستی است زیرا استکبار جهانی بزرگترین دشمن خود را مسلمانان می داند و به همین منظور در کشورهای اسلامی با ایجاد ناامنی به دنبال تامین منافع خود است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس می خواستند جهان اسلام همواره بیدار باشند و با اتحاد و همبستگی در جهت نابودی اسرائیل حرکت کنند.

وی افزود: اسرائیل در چند سال اخیر بارها جنگ های نابرابر علیه مردم بی گناه غزه آغاز و هر بار هم مجبور به عقب نشینی شده است.

طلا یادآورشد: مردم غزه یکبار دیگر با مقاومت و نثار خون خود درس خوبی به مستکبرین خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل که روزی افسانه ای شکست ناپذیر بود با وحدت همه نیروهای فلسطینی شکست خورده و پیروزی های پی در پی نیروهای حماس و مقاومت درس های بزرگی را به آنها داده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به تحولات اخیر کشورهای افغانستان، پاکستان ، سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: گروه های افراطی دست پروده آمریکا و رژیم صهیونیستی با به آشوب کشاندن و اختلاف افکنی بین امت اسلامی می خواهند منافع اربابان خود را تامین کنند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام وحدت با مردم بی دفاع فلسطین بر مقاومت در مقابل دشمنان اسلام تاکید خواهند کرد.

اهدافبهخودرسیدرژیمشهرریشومصهیونیستیغاصبمجلسنخواهدنماینده
نظرات (0)
Add Comment