نماینده مردم تهران در مجلس: کهریزک شهر ویژه‌ای است

راگا نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش کهریزک گفت: کهریزک شهر ویژه‌ای است.

به گزارش راگا نیوز لاله‌ افتخاری ساعتی پیش در مراسم افتتاح 110 پروژه عمرانی فرهنگی و ورزشی بخش کهریزک ضمن تسلیت شهادت امام جواد اظهار داشت: کهریزک شهر ویژه‌ای است، هم جواری این شهر با آستان حضرت عبدالعظیم، مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام انقلاب اسلام موجب این ویژه بودن شده و باید تلاش کنید که از این بقای متبرکه بهره‌مند شوید.

نماینده مردم تهران، ری شمیرنات و اسلامشهر با بیان اینکه به فرموده امام خمینی، تربت شهدا دارالشفا است، عنوان کرد: شهدا انسان‌های غیور و برومندی هستند که در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و ما باید تلاش کنیم تا مقام والای شهدا را درک کرده و در راستای اهداف والای آنها گام برداریم.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: کهریزک و باقرشهر همواره در حال پیشرفت است و کارهای فراوانی در آن صورت می‌گیرد اما باید توجه داشته باشیم هر چه کار کنیم، حق مردم است و باید مسئولان تا جایی که می‌توانند به این منطقه و به مردم غیور ایران اسلامی خدمت کنند.

افتخاری خاطر نشان کرد: در مجلس هر قدمی که بتوانیم در راستای حل مشکلات مردم برداریم، انجام می‌دهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان با تأکید بر شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های شناخته نشده کهریزک گفت: بخش کهریزک نیروهای انسانی، نخبگان و ظرفیت‌های بالایی دارد که تاکنون شناسایی نشده است و امیدواریم با شناسایی این ظرفیت‌ها سبب خشنودی مقام معظم رهبری و مردم شویم.

گفتنی است که مراسم افتتاح 110 پروژه فرهنگی – عمرانی و ورزشی بخش کهریزک از توابع شهرستان ری با حضور محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران، حجت‌الاسلام سید‌احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، لاله افتخاری و حسین طلا نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امیرحسین باقر‌نژاد معاون استاندار و فرمانده ویژه ری، معاونان فرماندار، بخشداران، رؤسای ادارات و جمعی از خانواده معظم شهدا و امت شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ری برگزار شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment