نمایندگان مجلس از تولیدکنندگان داخلی بخواهند تا کالاهای با کیفیتی ارائه نمایند

به گزارش راگانیوز ، آیت اله سید احمد موسوی اظهار داشت: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواستاریم تا در تریبون مجلس از تولیدکنندگان داخلی بخواهند که کالاهای باکیفیت تری ارائه نمایند تا مردم رغبت بیشتری برای خرید تولید داخلی پیدا کنند.

خطیب جمعه بخش کهریزک در خطبه اول ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، به شرح و بیان حدیث سلسله الذهب پرداخت و اظهار داشت: دعوت به تقوای الهی این هفته از نماز جمعه؛ توصیه به پیروی از امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: امامان معصوم برای ما الگو و اسوه هستند و باید از اسوه های خود تبعیت کنیم؛امامان ما جانشین واقعی پیامبر اسلام(ص) هستند و به همین دلیل باید در گفتار، رفتار و سیره عملی خود به آن ها اقتدا کنیم.

سید احمد موسوی افزود: نماز اول وقت بسیار مهم است و امامان ما هم اهل نماز اول وقت بودند؛ اگر انسان ها کمی تفکر کنند، متوجه خواهند شد که اگر جامعه ای به نماز اول وقت توجه داشته باشد، آن جامعه بسیار امن و خوب خواهد بود؛زیرا امت چنین جامعه ای با خواندن نماز اول وقت به یاد خدا هستند و کسی که به یاد خدا باشد، کلاهبرداری،پلیدی، گران فروشی،کم فروشی،ایجاد مزاحمت و ناامنی برای مردم نمی کند، زیرا در دل خود ترس از خدا دارد.

امام جمعه باقرشهر تاکید کرد: اگر در جامعه ای همه افراد آن مومن و متدین باشند؛مطمئنا بیکارترین افراد آن جامعه نیروهای انتظامی و قضات خواهند بود؛ زیرا گناه و جرم در کمترین حد خود اتفاق می افتد.

وی در ادامه گفت: هفته گذشته مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه حضرت روح اله(ره) برگزار شد و جناب سرهنگ آرزومندی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شدند و ما هم برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در مدت مسئولیتشان داریم.

آیت اله موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با وزیر،معاونان و کارمندان وزارت اطلاعات اشاره نمود و گفت: وزارت اطلاعات سنگری بسیار مهم و حساس،چشم بیدار و بینا نظام اسلامی و پوسته سخت نظام است که به هیچ وجه نباید آسیب پذیر باشد.

وی ادامه داد: حقیقت امر هم همین است و به عنوان مثال در روز جمعه و در بیش از ۹۰۰ نقطه از کشورمان نماز جمعه برگزار می شود؛ در این فریضه بزرگ الهی جمع کثیری از مردم حاضر میشوند که ما شاهد هستیم بدون هیچگونه اختلال و بی نظمی ای هر هفته این فریضه بزرگ در حال انجام است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: عامل بقای انقلاب اسلامی حفظ ایمان است و همه افراد در وزارت اطلاعات،نیروهای مسلح و همه نیروهای مسئول در برقراری امنیت جامعه باید در مرحله اول ایمان خود را تقویت و حفظ نمایند.

خطیب جمعه بخش کهریزک خاطرنشان کرد: ناکامی استکبار جهانی در مقابل نظام اسلامی جز با پشتوانه ایمان ممکن نبود و هر اقدامی در راستای تضعیف ایمان مردم و مسئولین خیانت است و به همین دلیل تقویت عنصر ایمان در این وزارت خانه باید بیش از هر دستگاه دیگری باشد.

وی مبانی انقلاب اسلامی را آثار و بیانات صریح امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: ایجاد خط فاصل با راس جریان استکباری یعنی آمریکای جنایتکار، از مهم ترین مبانی قطعی امام بزرگوار ما است و رعایت این مساله جای هیچ گونه سهل انگاری ندارد.

وی به نقش پررنگ وزارت اطلاعات در برخورد با مفاسد اقتصادی اشاره نمود و اظهار داشت: این وزارتخانه در هر بخشی می تواند با ایجاد پایگاه هایی برای رصد فعالیت های دشمن ،حضور داشته باشد.

آیت اله سید احمد موسوی در پایان گفت: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواستاریم تا در تریبون مجلس از تولیدکنندگان داخلی بخواهند که کالاهای باکیفیت تری ارائه نمایند تا مردم رغبت بیشتری برای خرید تولید داخلی پیدا کنند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین علیرضا محجوب نماینده مردم ری و تهران در مجلس شورای اسلامی،سرهنگ آرزومندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح اله(ره)، دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک، سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر و ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

باقرشهرجمعهشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment