نکوداشت دهه ریاضی در شهرری

پژوهش‌سرای رازی ناحیه یک ری با هدف معرفی و تبیین نقش و اهمیت ریاضیات، طی دو روز میزبان علاقمندان و معلمان ریاضی بود.

  • به گزارش راگا نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، همزمان با دهه ریاضی و با هدف معرفی و تبیین نقش و اهمیت ریاضیات در زندگی، پژوهش‌سرای رازی ناحیه یک ری طی دو روز میزبان علاقمندان و دوستداران ریاضیات به‌ویژه معلمان ریاضی بود.

مجید شصتی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اعلام این خبر گفت: در طی دو روز برگزاری همایش، شهرناز خدابخشعلی‌زاده مسئول علمی آزمون‌های «تیمز» و «پرلز» پژوهشکده تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش و وحید عالمیان از مسئولان کمیته تالیف کتب ریاضی در وزارت آموزش و پرورش به ایراد سخن پرداختند.

مجید سلیمیان، معاون آموزش متوسطه ناحیه یک ری در همین ارتباط افزود: با عنایت به درخواست های مکرر همکاران به ویژه آموزگاران پایه ششم ابتدایی و دبیران ریاضی پایه هفتم متوسطه و با برنامه‌ریزی به عمل آمده این همایش برای نخستین بار در ناحیه توسط پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی ناحیه یک ری برگزار شد و به لطف خدا با استقبال فراوان همکاران مواجه شد.

بر پایه این گزارش، همایش نکوداشت دهه ریاضی با حضور علیرضا گلزاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سخنرانی وی به کار خود پایان داد.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment