هاشمی: برای قطع وابستگی به بیگانگان باید به روند تولید رونق بخشید

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، ˈسید حسین هاشمیˈ دوشنبه شب درآیین افتتاح و بهره برداری از پروژهای عمرانی و خدماتی شهرستان ری، اظهارداشت: رونق تولید با ایجاد اشتغال برای یک نفر به مثابه نجات جان یک خانواده است که تولید تضمین کننده رفاه و تامین کننده اقتصاد یک خانواده و در کل، حیات یک جامعه است.

وی با اشاره به وجود 67 نوع ماده معدنی در کشور موجب شده تا از این نظر جمهوری اسلامی ایران پانزدهمین کشور دارای ذخایر معدنی در دنیا به شمار رود، افزود: در تولید گاز رتبه دوم و تولید نفت خام رتبه سوم جهانی را به خود اختصاص داده ایم و این ثروت ملی را باید پاسداشت.

هاشمی با بیان اینکه نظام اسلامی با توجه به موقعیت جغرافیایی و نیمه خشک بودن اراضی آن در زمینه تولیدات بخش کشاورزی در بین 10 کشور نخست دنیا است، تصریح کرد: با وحدت و همدلی می توان به هر هدفی دست پیدا کرد و خداوند نیز با نظر رحمت به ملت های متحد کمک خواهد کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: بعد از جنگ تحمیلی تحریم ها بر علیه ملت ایران شدت گرفت ولی نظام اسلامی به دنبال منویات رهبری و حمایت مردم و پاسداشت خون شهدا و دعای خانواده شهدا توانست تا کنون در برابرهرگونه زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کند و عزت و سربلندی کشور را بر تحمیل تحریم ها ترجیح داد.

وی افزود: باید پشت سر رهبری بود و در این صورت است که هیچ خطری ملت را تهدید نخواهد کرد و از طرفی نباید از رهبری جلو بزنیم باید ایستاد و با راه و اشاره ایشان به پیشرفت.

استاندار تهران گفت: در دهه فجر امسال 902 طرح طی این ایام در استان تهران با اعتباری بالغ بر دو هزارو 663 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و از این میزان تعداد 80 پروژه در بخش های عمرانی ، کشاورزی ، خدماتی و شهری و روستایی شهرستان ری با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد تومان از محل بودجه شهرداری ها ، استانداری و دهیاری ها تامین و به مورد بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم افتتاح این طرح ها را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و تامین رفاه ساکنان این مناطق عنوان کرد و افزود: امید است در سال 94 بخشی از حقوق معوقه مردم با کمک استانداری که بالغ بر 100 میلیارد تومان می باشد ، تامین و در بخش های عمرانی و امنیتی ، بهداشت و درمان و آموزشی و خدماتی مناطق روستایی و شهری هزینه کرد.

این گزارش حاکیست در مراسم بهره برداری از طرح های قابل افتتاح در شهرستان ری تعداد 10 طرح شامل افتتاح مدرسه در شهر ری، تعریض جاده امین آباد به غنی آباد ، ساختمان شورا و دهیاری وساختمان ایستگاه آتش نشانی واقع در روستای قاسم آباد تهرانچی ، خانه بهداشت و شبکه آب شرب در روستای محمود آباد بخش خاوران ، کارخانه خوراک دام و طیور جاده چرمشهر، پل غیر همسطح در کهریزک، کلینیک تخصص 100 تخت خوابی تامین اجتماعی و یک مرکز آموزشی در شهر حسن آباد فشافویه با حضور استاندار و فرماندارو مسوولان شهرستان ری به بهره برداری رسید.

همچنین برای اجرای این طرحها که از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرداری و دهیاریها شده است اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان هزینه شده است.

بایدبخشیدبرایبهبیگانگانتولیدروندرونقشهرریقطعهاشمیوابستگی
نظرات (0)
Add Comment