هدیه اعضای تیم ملی تیر و کمان به آسایشگاه کهریزک

اعضای تیم ملی تیر و کمان در رشته‌های کامپوند و ریکرو یک ماه از حقوق دریافتی خود را جهت ارتقای سطح ورزش، به آسایشگاه کهریزک اهدا کردند.
 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز اعضای تیم ملی تیر و کمان به همراه دو تن از قهرمانان جانباز و معلول کشورمان و نیز جمعی از مسئولان عالی رتبه ورزشی با حضور در جمع ورزشکاران مجموعه خیریه کهریزک، یک روز پرنشاط را در جمع آنان گذراندند.

این قهرمانان در ساعاتی که در جمع ورزشکاران کهریزک و در سالن پوریای ولی حاضر بودند، با ورزشکاران رشته بوچیا به رقابت پرداخته و در مسابقات دوستانه دارت شرکت کرده و همراه تیراندازان ساکن کهریزک به تمرین پرداختند.

حضور گرم و صمیمی اعضای تیم ملی و مسئولین ورزشی در میان مددجویان مشتاق و توانمند ساکن در آسایشگاه، واکنش‌های متفاوتی را در بین آنان ایجاد کرد.

همه اعضای تیم ملی تیر و کمان کشورمان یک ماه از حقوق خود را برای تقویت و پیشبرد اهداف ورزشی مددجویان آسایشگاه به این مجموعه بخشیدند.

ابراهیم رنجبر ورزشکار جانباز و قهرمان جهان در رشته تیر و کمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه حضور معلولان در جامعه نه تنها تهدید نبوده بلکه فرصت است، اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول می‌توانند با درخشش خود در مسابقات جهانی و بین‌المللی توانمندی‌های خود را به رخ حریفان بکشند، از حقوق ملی کشور دفاع کنند و پیام‌رسان خواسته‌های یک ملت آزاد باشند.

وی ادامه داد: ورزشکاران معلول توانایی آن را دارند که طوری زندگی کنند و بدرخشند که افراد سالم آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.

زهرا نعمتی قهرمان پاراالمپیک لندن در رشته تیر و کمان و برترین ورزشکار زن در سال 2014، نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران معلولان را اسوه صبر و استقامت دانست و گفت: مشکلات همیشه وجود دارد، کمبود امکانات و بودجه را باید تحمل کرد و روزهای سخت را باید گذراند و خم به ابرو نیاورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه می‌توان مشکلات را با پشتکار و انگیزه نادیده گرفت و با امید زندگی کرد.

 

آسایشگاهاعضایبهتیرتیمشهرریملیهدیهوکمانکهریزک
نظرات (0)
Add Comment