هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار پلیس است

سرکلانتر نهم شهرستان ری گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تشریح عملکرد و نمایش اقتدار پلیس است.

سرهنگ ‘خلیل شهبازی’ روز دوشنبه بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به همکاری همه دستگاه ها و ادارات با نیروی انتظامی اظهارداشت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه و تعامل و همکاری با تمام دستگاه های اداری است.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی به پاس گرامیداشت رشادت ها و فداکاری های سبز پوشان شهیدی است که برای برقراری و حفظ امنیت، آسایش و آرامش جامعه تلاش کردند.

وی در تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برگزاری صبحگاه مشترک، غبار روبی وعطرافشانی گلزارشهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی، حضور کارکنان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری همایش پیاده روی و دیدار با جانبازان از برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

سرهنگ شهبازی اظهارداشت: بمناسبت هفته نیروی انتظامی ایستگاه پلیس درجاده نظامی شهرستان ری نیز افتتاح خواهد شد.

وی از سخنرانی پیش خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرری و باقرشهر را رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ و رییس پلیس مواد مخدر خبر داد و گفت: تربیون نماز جمعه یکی از مقدس ترین مکان های پاسخگویی به ولی نعمتان انقلاب است.

با درخواست نیروی انتظامی و تصویب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، زمان برگزاری هفته نیروی انتظامی از تیرماه به مهرماه انتقال یافت. همچنین ۲۷ تیر به مناسبت سالروز تصویب قانون ادغام نیروی انتظامی به نام روز نیروی انتظامی و سپس هفته آخر تیرماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده بود و در این روز و هفته، مراسم ویژه‏ای برای بزرگداشت این نهاد انتظامی برگزار می‏شود.

استاقتدارانتظامیبرایشهرریفرصتیمناسبنمایشنیرویهفتهپلیس
نظرات (0)
Add Comment