همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در گلحصار برگزار گرديد + تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از باقرشهرنیوز ، همايش بزرگ پياده روي خانوادگی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، در روستای گلحصار بخش کهریزک برگزار گرديد.

در اين همايش بزرگ خانوادگي ، هزاران نفر از اهالي گلحصار و مناطق اطراف به همراه حمید قشقایی رئیس شورای اسلامی گلحصار ، سعید بهمنی فرمانده حوزه بسیج ۴۵۳ ، خانم مومن زاده فرمانده حوزه بسیج ۴۵۴ ، اعضای شورای اسلامی ، دهیار و مدیران و مسئولين ادارات و فرماندهان نظامي و انتظامي حضور داشتند .

همايش بزرگ پياده روي خانوادگي راس ساعت ۸ صبح از میدان بسیج آغاز و پس از طي كردن مسير بيش از ۶ كيلومتري ، در نهايت ورزشگاه بزرگ ولیعصر(عج) گلحصار محل تجمع پاياني حاضرین در مراسم بود .

در پايان اين همايش به قيد قرعه جوايز نفيس و ارزنده اي به شركت كنندگان اهداء شد.

حمید قشقایی رئیس شورای اسلامی گلحصار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: تلاش و همدلی برای برگزاری هر چه بهتر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی وظیفه ای همگانی است که مسئولین و مردم باید از این فرصت مناسب، هم برای تأمین شادابی و نشاط و سلامتی اجتماعی استفاده کنند و هم بواسطه حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، ظرفیت ها و پتانسیل ارزشمند گلحصار را به سایر هموطنان عزیز معرفی نمایند .
رئیس شورای اسلامی گلحصار در ادامه حضور پرشور و نشاط جوانان و نوجوانان ، بخصوص  دانشجویان و دانش آموزان در کنار خانواده ها را زمینه ساز ایجاد فضای شاد و مفرح به همراه تندرستی عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری تمامی دستگاهها ،  نه بعنوان یک وظیفه کاری و اداری بلکه بعنوان یک تکلیف عمومی در راستای توسعه ورزش همگانی و سلامتی عمومی جامعه ، در آینده همایش هایی منظم ، پویا ، شاداب و پرنشاط و برنامه های فرهنگی ورزشی مطلوبی نیز برای همشهریان عزیز اجراء خواهد گردید .
وی بابیان اینکه دهه مبارک فجر ، بزرگترین جشن ملی ایرانیان هست ، افزود: به تعبیر امام عزیز که انقلاب اسلامی را انفجار نور نامید ، ما خدمتگزاران مردم در شورا و دهیاری گلحصار ، وظیفه خود می دانیم تا هر ساله با برگزاری این گونه مراسم ها نقش کوچکی در ایجاد شادی و نشاط در مردم منطقه داشته باشیم.

قشقایی ادامه داد: قرائت قرآن ، اجرای سرود و تواشیح ، اجرای برنامه عروسکی توسط برنامه رنگین کمان سیما و اجرای حرکات آکروباتیک توسط گروه آکروبات شانتیک از برنامه های این همایش بزرگ و جشن انقلاب ما خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه همه ساله سه جشن ولایت ، کوثر و دهه فجر را در روستای گلحصار اجرا می کنند ، تصریح کرد: افتخار ما این است که بعد از حکومت حضرت امیر ، هیچ حکومتی مثل جمهوری اسلامی تشکیل نشده و حضور پرشور مردم کشورمان بعد گذشت ۳۷ سال از طلوع انقلاب در این گونه مراسم ها و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده پیوند قلبی مردم با آرمان های این انقلاب و تعالیم ناب اسلامی است که باعث شده این حضور پرشور در هیچ جای دنیا مشاهده نشود.

گفتنی است روستای گلحصار از ادغام دو روستای قوچحصار و سلمبر تشکیل شده و از توابع بخش کهریزک و در حریم شهری باقرشهر قرار دارد.

بزرگخانوادگیشهرریهمایش
نظرات (0)
Add Comment