همایش آسیب‌های ماهواره‌بر کانون خانواده برگزار می‌گردد.

تعصب زدایی از کانون خانواده، ترویج بی‌تفاوتی نسبت به حریم خانواده و همچنین ترویج و عادی جلوه دادن خیانت زن به همسر و البته شوهر به زن بزرگ‌ترین و معمولی‌ترین پیام‌های سریال‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش راگانیوزهمایش آسیب‌های ماهواره و رسانه به همت پایگاه بسیج شهید همت حوزه ثامن‌الحجج  (ع) در روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۴ لغایت ۶ در سالن عطر یاس باقرشهر برگزار خواهد شد.


رحیم بیگی دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این همایش آگاه‌سازی خانواده‌ها با پیامدها و آسیب‌های ماهواره است و محور اصلی صحبت‌های این همایش علل افزایش طلاق‌های عاطفی بین زوجین است.

وی در رابطه با علل افزایش طلاق در ایران تصریح کرد: لازم نیست برای فراگیری مهارت‌های زندگی سال‌ها مطالعه کرد در جامعه امروز زن و مرد حتی نحوه برقراری ارتباط سالم را نمی‌دانند که همین امر یکی از عوامل بروز طلاق‌های عاطفی است و این بدترین صدمه برای خانواده‌ها و جامعه محسوب می‌شود. اگر ما بتوانیم خانواده‌ها را اصلاح کنیم جامعه اصلاح خواهد شد.

بیگی افزود: در این همایش از کارشناسان خبره جنگ نرم و رسانه دعوت به‌عمل‌آمده تا این آسیب‌ها را موشکافانه به مخاطبین آموزش دهند.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور عموم مردم و مسئولین شهری برگزار می‌گردد.

مهدیه قیطاسی-راگانیوز

شهرری
نظرات (0)
Add Comment