همایش باشکوه حامیان ولایت در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد + تصاویر

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز ۱۰ دی ماه همایش حامیان ولایت با حضور بخشدار کهریزک ، رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، فرماندهان بسیج ، نیروی انتظامی و برخی مدیران شهری و مردم متدین باقرشهر و کهریزک در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد .

حجت السلام والمسلمین نظری در این همایش به سخنرانی پرداخت و گفت : در قران کریم از بصیرت بسیار سخن گفته شده که انسان واقعی کسی است که بصیرت دارد و می تواند حوادثی که در جامعه اتفاق می افتد مورد بررسی قرار داده و حق را از باطل تشخیص دهد و از موضع حق به امام حق حمایت و دفاع کند .

وی در ادامه افزود : خداوند در قرآن کریم ویژگی هایی برای انسان های بی بصیرت می گوید که انسان بی بصیرت کسی است که سطح گراست یعنی همه چشم اندازهای زندگی وی در مادیات و کارهای روزمره اعم از خوردن ، آشامیدن ، شهوت رانی ، تولید مثل و … خلاصه می شود که در تشخیص حق و حقیقت دچار مشکل است .

حجت الاسلام و المسلمین نظری با اشاره به اینکه انسان بی بصیرت لذت گراست ، تصریح کرد : لذت یک مومن در  ارتباط با خداست وقتی در پیشگاه خدا می ایستد و در برابر خداوند سجده می کند لذت های معنوی از آن اوست اما فرد بی بصیرت از این لذت ها دوری می کند .

وی  زندگی انسان بی بصیرت را بدون مرز دانست و اظهار داشت : انسان بی بصیرت می گوید چرا باید از فلسطین و سوریه حمایت کنیم و با امریکا بجنگیم و دشمن تراشی کنیم ما باید با همه کشورها ارتباط داشته باشیم و در برابر قدرت های بزرگ حرفی نزنیم تا زندگی سراسر در آرامش داشته باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین نظری گفت : فردی که بصیرت ندارد مواضع امام جامعه را با احزاب ، گروه ها و شخصیت ها می سنجد و اگر با حزب و شخصیت هایی که او اعتقاد دارد هماهنگی نداشته باشد اعتقاد امام و جامعه را کنار گذاشته و نظر خود را قبول می کند .

وی با اشاره به اینکه انسان بی بصیرت خود کم بینی دارد یادآور شد : از آنجایی که انسان های بی بصیرت اعتماد به نفس ندارند و جامعه خود را پایین تر از جوامع آمریکایی و اروپایی می دانند لذا وسیله و طعمه شیاطین جهان می شوند تا دشمنان اسلام از طریق آنان بهتر به اهداف خود برسند .

نظری در ادامه افزود : اما انسان بابصیرت حق شناس است و بر محور حق که امام جامعه است حرکت می کند او در هر میدانی اگاهانه قدم برداشته و با شناخت و معرفت در مقابل دشمان می جنگد لذا در تمام موضع گیری ها ، مواضع خود را با امام جامعه می سنجد و بر همان محور حرکت می کند .

وی با بیان اینکه امروزه ما جنگ فرهنگی داریم و نیازمند بصیرت هستیم ، اظهار داشت : اگر بصیرت نباشد ناخودآگاه در مسیر دشمن بازی می کنیم بنابراین باید حواسمان بسیارجمع باشد چرا که در شبکه های مجازی حمله به ارزش های دینی مردم در دستور کار دشمن قرار گرفته است تا دین جوانان از این طریق سست شود و اعتقادات و باورها از مردم و جوانان گرفته شود تا نسبت به ارزشهای انقلاب و امام به مرور زمان بی تفاوت شوند و از انها به عنوان وسیله در مقاصد خود استفاده کنند .

حجت الاسلام و المسلمین نظری در پایان سخنان خود گفت : بصیرت در این مواقع حساس بسیار مهم است ما باید محور حق را فراموش نکنیم و خط مشی سیاسی را از امام جامعه بگیریم و نقطه نظرات ایشان را مبنای تفکر خود قرار داده تا کشوری در امنیت و آرامش داشته باشیم .

لازم به ذکر است ، ایستگاه صلواتی به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جهت پذیرایی از شهروندان برپا شده است .

 

باقرشهرحماسههمایشکهریزک
نظرات (0)
Add Comment