همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در باقرشهر برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور با شکوه عاشقان آل‌الله در مصلی باقرشهر برگزار شد.

صبح امروز همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور با شکوه عاشقان آل‌الله در مصلی باقرشهر برگزار شد.

مادران باقرشهر با روی دست قرار دادن فرزندان خود به عشق علی اصغر (ع) آرزوی فدایی شدن فرزندانشان در راه مکتب اسلام، قرآن را اعلام کرد.

حضور پرشور مادران مومن و متدین به‌همراه نوزادان خود حس و حال عجیبی ایجاد کرده بود، همه آمده بودند و با مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت علیهم‌السلام در رثای حضرت اباعبدالله الحسین و سرباز شش ماهه ولایت در حد بضاعت خود این حادثه را درک کرده و اشک ماتم می‌ریختند.

اشک مادران که برای سرسلامتی و هم‌دردی با مادر حضرت علی‌اصغر (ع) از چشمانشان جاری می‌شد سرمه‌ای شده بود برای چشم رزندانشان که امید است سبب نورانیت چشم و وجود این فرزندان انقلاب اسلامی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر نیز با حضور در جمع شیرخوارگان حسینی و مادران خدادوست آن‌ها سخنانی در راستای اهداف امام حسین (ع) قیام عاشورا، سیره امام حسین(ع) و صحابه ایشان و فدا شدن حضرت علی‌اصغر (ع) در راه اسلامی سخنانی ایراد کرد.

مادران با روی دست قرار دادن فرزندان خود هم‌صدا با مادران سراسر کشور عهدنامه را قرائت کرده و با هم بیان کردند: «یا صاحب الزمان (عج)، فرزندم را نظر یاری قیام تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن. یا مسیح حسین (ع) یا علی اصغر ادرکنی.

باقرشهربرگزاربزرگحسینیدرراگا نیوزریشدشهرریشیرخوارگانهمایش
نظرات (0)
Add Comment