همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کهریزک برگزار شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز  ، همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام سجاد(ع) همایش پیاده روی خانوادگی باحضور پرشور مردم، مسئولین و خانواده‌ها در کهریزک برگزار شد.

صبح امروز همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آفتاب کهریزک آغاز و شرکت کنندگان با شور و نشاط خاصی، مسیر دو کیلومتری تا بوستان معراج شهر را پیاده روی کردند.

حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک در حاشیه برگزاری این همایش ظهار کرد: با برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی می‌توان فرهنگ ورزش کردن را در بین شهروندان ترویج داد.

محمدی فرد برگزاری همایش های ورزشی همگانی را در راستای سیاست های نظام و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت ورزش همگانی، عنوان کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه اولین تاثیر ورزش و پرداختن به آن است و همایش های همگانی اولین گام در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید همواره به سلامت توجه داشته و از ورزش‌های همگانی غافل نشوند، گفت: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه ورزش همگانی و بستر‌سازی لازم برای ارتقای توسعه سلامت جسمی و روحی مردم نقش به سزایی دارد.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی و پرداختن مردم به آن، زمینه را برای موفقیت های بزرگ فراهم می سازد و حضور با شور و شوق مردم در همایش های ورزشی و همگانی زمینه ساز موفقیت های بزرگ ورزشی است.

رئیس شورای اسلامی کهریزک خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری مشترک واحد فرهنگی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهریزک برگزار شد.

گفتنی است؛ درپایان همایش پیاده روی خانوادگی، ضمن اجرای برنامه های متنوع شاد و هیجان انگیز توسط هنرمندان بزرگ کشور، به قید قرعه از تعدادی از حاضرین با اهداء جوایزی( دوچرخه، نیم سکه بهار آزادی و گرمکن ورزشی) تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

جشنشعبانیهشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment