همایش عاشقان ولایت در کهریزک برگزار شد .

همایش عاشقان ولایت با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری کهریزک برگزار شد.
به گزارش راگانیوز-سرگرد موسی پورفرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره)  در این مراسم ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور فرمانده محترم  سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)به تبیین شجره طیبه  صالحین پرداخت.

وی در تبیین شجره طیبه  صالحین گفت: شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، درصدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی، باهدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) می‌باشد.

وی تأکید کرد : ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره ) تمام توان مدیریت و تفکر خود را در راستای تحقق اهداف برنامه صالحین به کار گرفته است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای توانمندسازی هر چه‌بهتر سرگروه‌های صالحین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین از فردا در کانون فاطمیه باقرشهر برگزار خواهد شد.
ایشان تربیت انسان‌های مؤمن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی  رااز اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سمیعی  داشتن سواد رسانه‌ای را لازمه برخورداری از قدرت تجزیه‌وتحلیل پیام‌های رسانه‌ای و پی بردن به پشت پرده شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان دانست و افزود ماهواره پیشرفته‌ترین ابزار جنگ نرم است.
ایشان با اشاره به نقش دین و آموزه‌های دینی در پیشگیری از تهاجم فرهنگی و آسیب‌های آن  تأکید کرد: محکم‌ترین سپر در برابر دسیسه‌های دشمن ، نهادینه شدن آموزه‌های دینی و توجه به تعالیم قرآن کریم  در خانواده  است  چراکه خانواده به‌عنوان اصلی‌ترین رکن فرهنگ در جامعه به  شمار می‌آید .

سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)استان تهران در این همایش گفت  : طرحی با عنوان دجال واره برای تببین آفات ماهواره در مراحل مختلف توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی‌شده است که حلقه‌های صالحین در این زمینه نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست باید آفات و مضرات ماهواره در میان نوجوانان و جوانان در حلقه‌های صالحین مطرح شود و مربیان حلقه‌های صالحین ضمن بالا بردن شناخت خود در این زمینه، آگاهی لازم را به نسل جوان کشور بدهند.

نصیری اضافه کرد: اگر به‌درستی و با برنامه‌ریزی اصولی، مضرات ماهواره برای جوانان و نوجوانان تبیین شود قطعاً به نتایج خوبی خواهیم رسید و باید به سمتی حرکت کرد که خود مردم با اختیار خود از ارزش‌های اسلامی و دینی پاسداری کنند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) ضمن مقایسه اسلام قبل از انقلاب و بعد از انقلاب عنوان کرد:امام خمینی (ره) دو اسلام را در جهان معرفی کرد که اولی همان اسلام ناب محمدی است و دومی اسلام آمریکائی است به‌عنوان‌مثال در کشورهای عربستان و عمارات اسلام وجود دارد اما کدام‌یک از این کشورها زمانی که در غزه جنایت‌های بی‌رحمانه اتفاق می‌افتد نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند درحالی‌که اولین پرچمی که در رابطه با دفاع از مردم غزه بلند می‌شود پرچم ایران است.درواقع آن اسلام اسلامی است که منطبق با خواسته‌های آمریکا فعالیت می‌کند.
وی در تبیین شبکه‌های فارسی‌زبان  ماهواره‌ای گفت :شبکه‌های فارسی‌زبان مثل من و تو که در بین ایرانیان مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است  با اهداف سیاسی پایه‌گذاری شده این شبکه را فردی  یهودی الا اصل به نام رابرت مرداک راه‌اندازی کرده است  .

سردار نصیری در ادامه گفت:سریال‌های شبکه‌های فارسی‌زبان بیشترین مخاطب را در بین ایرانیان دارند که هدف آن‌ها تغییر سبک زندگی افراد است که اکثر این سریال‌ها در کشورهای اسلامی ساخته می‌شود به‌عنوان‌مثال ترکیه به‌عنوان یک کشور اسلامی سریال‌هایی می‌سازد که در تضاد بافرهنگ اسلامی قرار دارد.

ایشان در رابطه با پیامدهای منفی ماهواره گفت:مهم‌ترین موضوعی که ماهواره‌ها به آن‌ها دامن می‌زنند بلوغ زودرس است و همچنین خیانت زن به مرد و مرد به زن و روابط آزاد دختر و پسر ترویج می‌شود وعدم رعایت روابط شرعی و انسانی باعث تأثیر گزاری و برهم زدن سبک زندگی اسلامی می‌شود.
وی در رابطه با شبکه‌های به‌ظاهر شیعی‌مذهب تصریح کرد: این شبکه‌ها سعی در اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی را دارندکه اکثر این شبکه‌ها در آمریکا و انگلیس هستند و در راستای اهداف غربی‌ها فعالیت می‌کنند.

مهدیه قیطاسی/راگانیوز

 

برگزاردرشدشهرریعاشقانهمایشولایتکهریزک
نظرات (0)
Add Comment