همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوزمحمد دولتی از برگزاری همایش نکوداشت استاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه 26 آذر ماه جاری و همزمان با هفته پژوهش در تالار شیخ طوسی (ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خدمات ارزشمند این پژوهشگر برجسته حوزه علوم قرآن و حدیث عنوان کرد.

معاون پژوهشی پردیس تهران هدف دیگر از برگزاری این همایش را آشنایی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حوزه علوم و معارف قرآن و حدیث با پژوهشگران برجسته این حوزه و همچنین تقویت جایگاه پژوهش در میان دانشجویان بیان کرد.

دولتی در ادامه افزود: در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد از استادان دانشگاه قرآن و حدیث سخنرانی می‌کند.

وی سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی و تجلیل از وی را که از چهره‌های ماندگار حوزه علوم قرآن و حدیث است را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار و تالیفات این استاد برپا می‌شود.

بر پایه این گزارش، همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حجتی ساعت 10:45 تا 12 صبح روز چهارشنبه 26 آذر ماه در تالار شیخ طوسی (ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث واقع در شهرری، جنب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.f

برگزارحجتالاسلامحجتیسیدشهرریمحمدباقرمیشودنکوداشتهمایشوالمسلمین
نظرات (0)
Add Comment