همایش پیاده روی و جشنواره صبحانه سالم در باقرشهر برگزار می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، وصالی نیا با اعلام این خبر گفت : به مناسبت روز جهانی دیابت همایش پیاده روی از فرهنگسرای عطر نرگس به سمت استادیم ایثارگران عطر سیب ۲۵ آبان ماه برپا خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور پرشور دانش آموزان ، شهروندان و بیماران دیابتی برگزار خواهد شد ، اظهار داشت : هدف از برگزاری همایش پیاده روی و جشنواره صبحانه سالم اطلاع ‌رسانی به بیماران دیابتی و همچنین پیشگیری و کنترل بیماری دیابت است که با پخش بروشورهای آموزشی در خصوص این بیماری در بین شرکت کنندگان اطلاعات این امر صورت خواهد گرفت .

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : در این مراسم بازیگر مطرح سینما و تلویزیون سام درخشانی به عنوان سفیر دیابت ایران حضور خواهد داشت و به سخنرانی در خصوص این بیماری برای حضار می پردازد .

وصالی نیا در خصوص جشنواره صبحانه سالم تصریح کرد : شهروندان علاقه مند می توانند صبحانه های سالم خود را تدارک دیده و در بخش جشنواره صبحانه سالم شرکت نمایند که در پایان طبق داوری و کارشناسی متخصصان تغذیه به صبحانه های سالم تر جوایزی اهدا خواهد شد .

لازم به ذکر است : این همایش به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر ، آموزش و پرورش منطقه و شبکه بهداشت شهرستان ری  روز ۲۵ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار خواهد شد .

دیابتشهرداری باقرشهرشهرریهمایش پیاده روی
نظرات (0)
Add Comment