همزمان با عید نوروز در فرهنگسراهای باقرشهر سفره هفت سین برپا می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ حسین آرویی گفت : ساختمان سابق شهرداری را برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم که نسبت به سال گذشته دارای تجهیزات بیشتری است .

آرویی با بیان اینکه مسافران نوروزی که دچار حادثه شده می توانند از محل اسکان اضطراری شهرداری باقرشهر استفاده کنند ، اظهار داشت : آموزش و پرورش کهریزک نیز برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و معلمان برخی از مدارس شهر را مجهز و آماده نموده تا مورد استفاده قرار گیرند .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تمامی واحدها را ساماندهی می کند ، افزود : جلسات متعددی با واحدهای مختلف شهرداری در خصوص طرح استقبال از بهار صوت گرفته و هر واحد برنامه خود را شرح داده که با اختصاص بودجه مورد نظر برنامه ها اجرایی شدند همچنین جلسات زیادی با سایر شهرداری ها و فرمانداری برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مسافران نوروزی و شهروندان صورت گرفته است .

آرویی یاد آور شد : خط کشی خیابان ها ، شستشوی دیوارها و تابلوها ، رسیدگی به فضای سبز شهری از جمله اقداماتی است که با ساماندهی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر تا کنون صورت گرفته است .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تصریح کرد : در نظر داریم امسال برای استقبال از بهار دیوار مهربانی را در سطح شهر برپا کنیم تا کمکی به افراد بی بضاعت شود و این امر همکاری و مساعدت هر چه بیشتر شهروندان خوب باقرشهری را طلب می کند .

وی در پایان از برپایی سفره هفت سین در فرهنگسراها خبر داد و گفت :به منظور ارج گذاشتن به آیین و سنت های اصیل ایرانی در فرهنگسرا ها سفره هفت سین برپا می شود .

باقرشهرشهرریفرهنگ سراها
نظرات (0)
Add Comment