همه دنیا می داند که ائتلاف آمریکا علیه داعش یک دروغ محض است

امام جمعه موقت شهرری گفت: همه دنیا می داند که ائتلاف آمریکا و هم پیمانانش علیه گروهک داعش دروغ محض است و آنها با این بازی ها نمی توانند کاری از پیش ببرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین’ عبدالعلی ابراهیمی’ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری اظهارداشت: کسانی که این گروهک تروریستی را بوجود آورده اند، امروز ادعای مبارزه با آن را دارند.

خطیب جمعه شهرری تاکید کرد: پایگاه اصلی داعش و تروریسم در برخی از کشورهای عربی منطقه است و این در حالی است که آنها می خواهند آن را از بین ببرند.

وی بیان کرد: اکنون که داعش و تروریسم برای غرب مشکل ساز شده، می خواهند به بهانه مبارزه با این گروهک تروریستی در منطقه پایگاه ایجاد کنند و منطقه را به آشوب بکشند.

وی در بخش دیگری از خطبه خود به عمل جراحی موفقیت آمیز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که عمل جراحی ایشان با موفقیت انجام شد و از خداوند منان می خواهیم که ایشان را سلامت بدارد و سایه بلندشان بر سر همه ما مستدام باشد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روز 31 شهریور روزی است که مردم ما مورد هجوم وحشیانه صدام به رهبری استکبار جهانی قرار گرفتند و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی باعث شد دشمن زمین گیر شده و نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی ادامه داد: اگر دنیا می خواهد مردم ایران را بشناسد، جنگ هشت ساله و دفاع مقدس ما را مورد بررسی قرار دهد، ملت ما در این مقاومت بزرگ با سه عامل دین، ولایت فقیه و بسیج همه جانبه خود توانست بر دشمنان اسلام که یک ائتلاف را در جهت نابودی ایران درست کرده بودند، بایستد و پیروز شود.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به جریانات غزه اشاره کرد و تصریح کرد: مردم غزه در مقابل اسرائیل جنایتکار ایستادگی کردند و خود آنها می گویند که ما این ایستادگی را از مردم و ملت ایران یاد گرفته ایم و ما باید به این الگودهی افتخار کنیم که توانسته ایم به عنوان الگویی ممتاز در منطقه در جهت بیداری اسلامی و مقاومت تبدیل شویم.

وی ادامه داد: امروز هم ملت ایران روحیه مقاومت و ایستادگی را در مقابل دشمنان و تحریم ها دارد و همه دشمنان اسلام و ایران بدانند که ملت ما کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت شهرستان ری در پایان با اشاره به در پیش بودن روز اول مهر اظهارداشت: در آستانه بهار تعلیم و تربیت هستیم، این روز را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک عرض می کنم و توصیه می نمایم معلمان در کنار تعلیم دانش آموزان تربیت را جدی بگیرند زیرا تربیت یک نوگل از تعلیم علم مهمتر است، زیرا آنها آینده سازان این مملکت هستند و نباید در تربیتشان کوتاهی شود.

آمریکاائتلافاستداعشدانددروغدنیاشهرریعلیهمحضمیهمهکهیک
نظرات (0)
Add Comment