هوشمند سازی مدارس شهرری آغاز شد

راگا نیوز: شهردار منطقه 20 تهران از آغاز هوشمند سازی مدارس جنوبی‌ترین منطقه تهران خبر داد.

عظیم بابایی  از آغاز هوشمند سازی مدارس جنوبی‌ترین منطقه تهران خبر داد و گفت: با هدف هوشمندسازی فضاهای آموزشی نصب تابلوهای هوشمند در مدارس این منطقه با اعتبار 400 میلیون تومان آغاز شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به این مطلب افزود: در راستای ارتقاء خدمات آموزشی، اجتماعی و فرهنگی به دانش آموزان و با هدف هوشمند سازی فضاهای آموزشی نصب تابلوهای هوشمند در مدارس این منطقه آغاز شده و تا پایان سال 30 مدرسه این منطقه به این تکنولوژی مجهز می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح با اعتبار 400 میلیون تومان و با اولویت مدارسی که در بخش حریم قرار گرفته اند در حال اجراست، خاطرنشان کرد: در این طرح به جای تابلوهای وایت برد و تخته سیاه آموزشی، تابلوهای الکترونیکی متصل به سیستم رایانه نصب شده است و جذابیت، سهولت در استفاده، تسریع در انتقال مفاهیم از مشخصات آن بوده که در  ایجاد خلاقیت، استفاده از علم روز و ارتقاء سطح یادگیری و توانمندی دانش آموزان بسیار موثر است.

تاکنون مدارس دکتر رزمی، باقرالعلوم(ع)، الهام شریعت، سعادت، رحمانی و غیوری تاکنون مجهز به تابلوهای هوشمند شده‌اند که این روند تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment