هیچگونه آتش سوزی در پالایشگاه شهید تندگویان تهران رخ نداده است

راگا نیوز – روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی شهید تندگویان تهران وقوع هرگونه آتش سوزی و حادثه جانی در این مجتمع را تکذیب کرد.

 

دفتر روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی شهید تندگویان روز شنبه با ارسال اطلاعیه ای، اظهارات برخی از سایت های خبری و مطبوعات مبنی بر وقوع آتش سوزی گسترده به همراه خسارت جانی و مالی فراوان به این مجتمع را به شدت تکذیب و آن را بزرگنمایی و دروغ محض عنوان کرد.

بنابر گزارش ایرنا در این اطلاعیه آمده است: پیرو خبر منعکس شده در برخی سایت های خبری در روز جمعه 1/9/92 تحت عنوان ˈآتش سوزی پالایشگاه تهران و انکار مسوولانˈ جوابیه و تکذیبیه ذیل برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از قلب واقعیت ارسال می شود.

حادثه پالایشگاه تهران آتش سوزی نبوده و عکس منتشره در برخی سایت ها مربوط به تصویری از مشعل پالایشگاه و بخار ناشی از فعالیت واحدهای این شرکت بوده و تصویرگرفته شده در شب هنگام، بیننده را به اشتباه انداخته و موجب اظهار نظرهای غیرکارشناسانه و بی اساس شده است.

در این اطلاعیه آمده است: روز پنجشنبه 30 آبان ماه یکی از ظروف تصفیه واحد آب ترش دچار حادثه فنی و منجر به آسیب دیدگی سطحی یکی از کارکنان این شرکت از ناحیه پا شد که خوشبختانه با اقدامات به موقع پزشکی و مداوای وی، حال مصدوم مساعد است.

بنا براین گزارش، عطف به مصاحبه ها و جوابیه های مکرر پیشین کلیه واحدهای پالایشگاه نفت تهران هم اکنون در مدار تولید قرار دارد و حادثه فوق هیچگونه خللی در روند کار عملیات پالایش ایجاد نکرده است.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment