هیچ ممنوعیتی برای افزایش توان دفاعی کشورمان نباید وجود داشته باشد

به گزارش راگانیوز ،  آیت اله سید احمد موسوی با تاکید بر اینکه هیچ ممنوعیتی برای افزایش توان دفاعی کشورمان نباید وجود داشته باشد، اظهار داشت: آمادگی نیروهای مسلح کشورمان باید آنچنان افزایش یابد که حمله نظامی به فکر دشمن هم خطور نکند.

خطیب جمعه بخش کهریزک در بخش اول سخنان خود ضمن دعوت به تقوای الهی و شرح بخشی از دعای امام زمان(عج)، به بیان حدیثی از امام جواد(ع) پرداخت و گفت: استغفار زیاد، خوش خلقی و زیاد صدقه دادن سه کاری است که انسان را به رضوان الهی می رساند.

وی افزود: سه چیز هم هست که اگر در هر انسانی وجود داشته باشد، پشیمان نخواهد شد و آن ها عبارت است از: عجله نکردن و صبر پیشه کردن در امور، مشورت با اشخاص با تجربه و صاحب نظر و توکل بر خداوند در کلیه امور زندگی.

آیت الله موسوی در ادامه شهادت امام جواد(ع) را به همه شیعیان جهان به ویژه مردم ولایت مدار بخش کهریزک تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: از همه نمازگزاران، مداحان و ائمه جماعت منطقه خواستارم تا در شام و روز شهادت این امام همام با برگزاری جلسات و مراسم های گوناگون یاد ایشان را گرامی بدارند.

وی دوازدهم شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس را نیز گرامی داشت و گفت: دوازدهم شهریور سالروز شهادت رئیس علی دلواری است که در روزگار خود با دلاوری های کم نظیر خود در تنگستان، استعمار گران انگلیسی را بارها و بارها مغلوب نموده بود.

موسوی در ادامه گفت: در آستانه حلول ماه ذی الحجه قرار داریم و فردا روز اول این ماه پر خیر و برکت است که سالرزو ازدواج امیرالمونین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا ( س) می باشد که در کشورمان به روز ازدواج مرسوم شده است و امیدواریم به برکت این روز همه جوانان کشورمان سعادتمند باشند و مشکلات جوانان در امر ازدواج تسهیل یافته و ازدواجشان تاخیر نیفتد.

امام جمعه باقرشهر در بخش بعدی سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ع) اشاره و مهم ترین نکات سخنرانی ایشان را بیان کرد.

وی در بخش تبیین وظایف نیروهای مسلح گفت: باید آمادگی نیروهای مسلح چنان افزایش یابد که حمله و تهاجم نظامی به فکر دشمنان هم خطور نکند و اجازه فکر کردن پیرامون این کار را به خود ندهند.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ع) از خطوط مقدم اصلی ما در موقعیت های حساس به شمار می رود که باید روز به روز توان دفاعی خود را در مبارزه با دشمن بیشتر و بیشتر نماید.

آیت اله موسوی سامانه S300 را سامانه ای دفاعی دانست و اظهار داشت: این سامانه دفاعی است نه تهاجمی؛ دشمن در ماه های گذشته تمام تلاش خود را کرد تا جمهوری اسلامی از این سامانه بهره مند نشود؛ که شکر خدا با کارها و تلاش های مداوم سیاست مردان ما این سامانه چند ماهی است که تحویل کشورمان شده و درحال بررسی و سنجش آن هستیم.

خطیب جمعه بخش کهریزک در پایان با تاکید بر اینکه هیچ ممنوعیتی برای افزایش توان دفاعی کشورمان نباید وجود داشته باشد، اظهار داشت: نیروهای مسلح و نظامی ما باید تلاش ها و کارهایی مختلف نظیر ارتباط موثر با دانشگاه ها، آمادگی خود را افزایش داده و در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد نمایند تا دشمن هوس حمله نظامی به کشورمان را هم نکند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر محمدی فرد عضو شورای اسلامی کهریزک، سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر و سردار هادی نژاد مسئول سازمان زندان های استان تهران برگزار شد.

جمعهشهررینمازکهریزک
نظرات (0)
Add Comment