واژگونی کامیونت در جاده قدیم قم حادثه‌ساز شد

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهریزک، وحید فروغی از واژگون شدن یک دستگاه کامیونت در خیابان جاده قدیم قم تهران خبر داد.

وی با اشاره به این خبر گفت: یکی از شهروندان با آتش‌نشانی کهریزک تماس گرفته و خبر تصادف یک دستگاه کامیونت را در خیابان قدیم قم واقع در زیر پل راه‌آهن را اعلام کرد که پس از دریافت پیام، نیروهای ایستگاه شماره 2 به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست آتش‌نشانی کهریزک در ادامه افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیونت به دلیل انحراف از مسیر با جداول وسط خیابان برخورد کرده و در محور اصلی جاده واژگون شده بود که بلافاصله نیروهای آتش نشانی اقدام به نجات سه سرنشین خودرو کرده و باتوجه به جراحت‌های وارده، مصدومین تحویل اورژانس شدند و در ادامه به منظور جلوگیری از نشت سوخت و بازگشایی مسیر، خودرو با استفاده از جرثقیل به پارکینگ انتقال یافت و با کمک نیروهای پلیس راهور، معبر ایمن‌سازی و بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان راهور، سرعت و سبقت غیر مجاز دو دلیل مهم تصادفات در این محور محسوب می‌شود که متاسفانه گاهی اوقات خسارات غیر قابل جبرانی را برای رانندگان و سرنشینان خودرو به‌همراه می‌آورد.

حادثهشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment