وحدت حول ولایت فقیه رمز شکست استکبار است

 فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران گفت: وحدت حول ولایت فقیه تنها رمز شکست استکبار جهانی در مقابل نظام اسلامی است.

سردار پاسدار ˈعلی نصیریˈ روز دوشنبه در آیین تودیح و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا و به برکت ولایت فقیه محقق شد است.

وی افزود: سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی که رهبر معظم انقلاب این سال را به آن مزین فرمودند جزو اساسنامه اجرایی بسیج است و ما به عنوان بسیجیان ولایت بر تحقق این تدبیر رهبری تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

نصیری تاکید کرد: انجام عملیات های تروریستی و ضد اسلامی در برخی از کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه تنها برای تامین منافع و امنیت مولد استکبار یعنی اسراییل است.

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: بیداری مردم جهان و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی امریکا و هم پیمانانش موجب شکسته شدن ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرگرده گی ایالات متحده شده است.

به گفته سردار نصیری، تروریست مولد زیاده خواهی و باج خواهی امریکا از ملت های آزادیخواه است.

وی تاکید کرد: تروریست ها نه شیعه و نه سنی هستند، بلکه تنها با دریافت دلارهای امریکا و برخی از کشور های عربی حوزه خلیج فارس هدفی جز خدشه دار کردن چهره اسلام و باج خواهی از ملت های بیدار ندارند.

نصیری خاطرنشان کرد: امروز کشور ما به عنوان سکان دار مبارزه با تروریسم در شرایط حساسی قرار دارد و بایستی با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه تمام تحرکات دشمنان را هوشیارانه زیر نظر داشته و فرصت هرگونه بهره برداری را از دشمنان نظام اسلامی سلب کنیم.

وی در پایان از خدمات سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ تجلیل و سرگرد پاسدار ˈعلی طلوعیˈ را به عنوان فرماندهی ناحیه بسیج ری معرفی کردند.

همچنین سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ به مدت 17 ماه فرماندهی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) را بر عهده داشت و سرگرد طلوعی نیز جانشینی این ناحیه را در کارنامه خود دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment