وزیر نیرو با خانواده شهیدان عبدالمحمد دیدار کرد

 حمید چیت‌‌چیان ساعاتی پیش و همزمان با روز بزرگداشت شهید به باقرشهر سفر کرد و با حضور در بیت شهیدان عبدالمحمد با خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر نیرو با حضور در منزل شهیدان عبدالمحمد یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

چیت‌چیان در این دیدار ضمن ارج نهادن به ایثار، رشادت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرد.

مادر شهیدان عبدالمحمد و مادر بزرگ شهید محمد مولایی در این دیدار به بیان خاطراتی از این شهیدان والامقام و ویژگی های بارز و سیره شهیدان پرداخت.

 جمعی از مسئولان وزارت نیرو، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مشاور ایثارگران مدیرعامل توانیر در استان تهران، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر نیرو را در این دیدار همراهی کردند.

 وزیر نیرو در این بازدید با ملیحه عزیزی مادر شهیدان سید محسن و سید مصطفی عبدالمحمد و مادر بزرگ شهید محمد مولایی دیدار کرد.

بسیجی شهید سید مصطفی عبدالمحمد نوزدهم دی ماه سال ۶۵ به عنوان خط شکن در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

سردار شهید  سید محسن عبدالمحمد (کارمند نیروگاه گازی ری) سوم اردیبهشت ماه سال ۶۷ در منطقه دوپازا خاک عراق به برادر شهیدش پیوست.

بسیجی شهید محمد مولایی دیگر شهید این بیت نیز چهارم مرداد ماه سال ۶۷ مصادف با عید سعید قربان در عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد.

بابازدیدباقرشهرخانوادهدیدارشهرریشهیدانعبدالمحمدنیرونیروگاه گازی ریوزیروزیر نیروکرد
نظرات (0)
Add Comment