ويژه برنامه هاي هفته سلامت در شهر حسن آباد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با یکم اردیبهشت و آغاز هفته سلامت، شهرداری و شورای اسلامی حسن آباد با همکاری مرکز بهداشت و درمان این شهر، به اجرای برنامه های مختلفی خواهد پرداخت.

برنامه هاي هفته سلامت كه با شعار مبارزه با ديابت در شهر حسن آباد به انجام خواهد رسيد روز چهارشنبه يكم ارديبهشت كه به نام عزم ملي براي تحقق احداف سند بيماري هاي غير واگير نامگذاري شده ؛ نواختن زنگ سلامت با رويكرد پيشگيري از چاقي در مدرسه دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) است .

روز پنجشنبه دوم ارديبهشت كه به نام بهداشت عمومي نامگذاري شده؛ توزيع پوستر و بروشور در سطح شهر و ادارات است و همچنين نصب بنر و پلاكارد در سطح شهر جهت اطلاع رساني شهروندان محترم نيز از آغاز هفته سلامت به انجام خواهد رسيد .

جمعه سوم ارديبهشت ( فعاليت بدني ، ورزش و سلامت ) استقرار ايستگاه سلامت در مصلي شهر جهت خدمات دهي به نمازگزاران خواهد بود.

شنبه چهارم ارديبهشت ( غلبه بر ديابت با تحرك و تغذيه سالم ) افتتاح ايستگاه سلامت جنب ساختمان شهرداري و برگزاري همايش هفته سلامت با حضور مسئولين در مركز درمان شهر حسن آباد می باشد.

يكشنبه پنجم ارديبهشت ( سلامت ، نقش غذا و دارو ) استقرار ايستگاه سلامت و اطلاع رساني در زمينه ديابت به شهروندان محترم و انجام نشست هاي سلامت و قند خون كه توسط مركز بهداشت حسن آباد انجام خواهد شد .

دوشنبه ششم ارديبهشت ( اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل در حوزه سلامت ) به صورت استقرار پايگاه انتقال خون در شهر حسن آباد برگزار می شود

سه شنبه هفتم ارديبهشت ( آموزش خودمراقبتي و سلامت ) ارائه مشاوره پزشكي با محوريت پيشگيري از ديابت در مركز درمان و چادر سلامت انجام خواهد شد .

حسن ابادسلامتشهرریهفته
نظرات (0)
Add Comment