پایگاه اورژانس جاده ای برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی درضلع جنوبی حرم امام راحل مستقرشد

مسوول پایگاه امداد و نجات اورژانس مستقر در ابتدای اتوبان تهران – قم  درخصوص اقدامات در طول ایام نوروز94 اظهارداشت: با توجه به آغاز مسافرت های نوروزی و افزایش تردد در راههای مواصلاتی جاده قدیم و اتوبان تهران – قم طبق سنوات گذشته برای ارایه خدمات به هموطنان پایگاه اورژانس در این منطقه استقرار یافت.

اکبر فرامرزی با بیان اینکه در این پایگاه چهار امدادگر بطور کامل در طول مدت شبانه روز به همراه پزشک کشیک آماده ارایه خدمات اورژانسی است، افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس در طول سال با امداد رسانی های مختلف از جمله در تصادفات جاده ای، در راه ماندگان و گرفتار در برف در خدمت مسافران هستند.

به گفته وی، در این ایام چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ تمام وقت در اتوبان قم – تهران فعال خواهد بود و به ازای هر ۱۵ کیلومتر یک دستگاه آمبولانس مستقر تا در صورت وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن به نیازمندان به فوریت های پزشکی خدمات ارایه داد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه نیروهای امدادی در طول سال آموزش های لازم را می بینند و در کارهای عام المنفعه و امدادرسانی حضور جدی دارند در ایام نوروز بطور ویژه و با توجه به حجم تردد وسایط نقلیه عمومی وشخصی با پشتیبانی سازمان مرکزی و استان در اسرع وقت و با همکاری پلیس راهور و ماموران راهداری آماده ارایه هرگونه کمک رسانی به هموطنان در حوزه استحفاظی خود می باشند.

فرامرزی یادآورشد: مسافران نوروزی برای جلوگیری از مسمومیت های غذایی در انتخاب غذاخوری ها و بهداشت فردی بیش از گذشته دقت کنند.

مسوول پایگاه امداد و نجات اورژانس مستقر در ابتدای اتوبان تهران – قم با اشاره به اینکه نوروز فصل نو شدن، روییدن و فصل خدمت است و از آنجا که نوروز امسال آمیخته با ایام فاطمیه است، گفت: پزشکان و عوامل اکیپ های مستقر در پایگاه های امداد جاده ای تمام سعی و تلاش خود را برای ارایه خدمات مناسب به هموطنان به کار خواهیم بست.

نظرات (0)
Add Comment