پدر شهیدان سفلایی به فرزندان شهیدش پیوست

شهید احمد و صفدر سفلایی از شهدای شهرری  در سال 1366 به مقام رفیع شهادت رسیدند

پیکر  مطهر پدر شهیدان سفلایی فردا شنبه 20/4/94  ساعت 10 صبح از میدان نماز کوچه شهید علیزاده تشییع  می گردد

شهید احمد سفلایی

نام: احمد               نام خانوادگى: سفلایى           نام پدر: عباسعلى

ش.ش: 145                  تاریخ تولد: 1345                           محل تولد: شهررى

تاریخ شهادت: 1366                                      محل شهادت: ماووت ـ تپه ى دو قلو

نام عملیات: نصر 4                                                      مسئولیت: معاون گروهان

وصیت نامه ى شهید:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

با سلام و درود خدمت یگانه منجى عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و نایب برحقش خمینى بت شكن و دعا براى شفاى عاجل مجروحین و معلولین حزب اللّه از اول انقلاب تا به حال.

سلام علیكم

مدت ها است كه در آرزوى شهادت نشسته ام ولى از آن جا كه بار گناهانم سنگین است تا به حال به آرزویم نرسیدم، ولى هدف من از آمدن به جبهه این بود كه در درجه ى اول توانسته باشم دِین خودم را ادا كرده باشم و در درجه ى دوم ساخته بشوم و به درستى كه جبهه یك دانشگاه است و… پیام من به شما دوستان و بستگانم این است كه هیچ وقت جبهه ها را خالى نگذارید و همیشه امام را یارى كنید، تا ان شاء اللّه این انقلاب اسلامى را به تمام جهان صادر كنیم. گرچه من نتوانستم براى انقلاب كارى انجام بدهم ولى امیدوارم با قطرات خون بى ارزشم توانسته باشم كارى را براى انقلاب انجام داده باشم. گرچه جان من بى ارزش است ولى خوب مردن براى ما بهتر از ننگ است.

پدر و مادر گرامى ام سلام علیكم، شما چندین سال براى من زحمت كشیدید، از زمانى كه شیرخوار بودم و اگر مگسى روى صورت من مى نشست نمى توانستم آن مگس را از خودم دور كنم، مادرم زحمت آن را مى كشید تا من در رفاه باشم ولى در طول این عمرى كه كردم نتوانستم زحمات شما را جبران كنم بلكه همیشه باعث زحمت شما بوده ام. از شما خواهش مى كنم پس از شهادت من هرگز براى من گریه نكنید، اگر خواستید گریه كنید، به حال على اكبر امام حسین(علیه السلام) گریه كنید. خواهرانم اگر خواستید گریه كنید زینب(علیها السلام)را به یاد آورید، آن هنگام كه تمام برادرانش شهید شدند و خود او اسیر شد.

پیام شهید:

  1. امام را یارى كنید.
  2. جبهه هاى جنگ حق علیه باطل را خالى نگذارید تا اسلام بر همه ى جهان صادر شود.
  3. به یاد مصایب امام حسین(علیه السلام) و اهل بیتش، خصوصاً زینب كبرى(علیها السلام)گریه كنید.

 

شهید صفدر سفلایی

نام:صفدر                   نام خانوادگی:صفلایی                               نام پدر:عباسعلی

ش.ش: 144         تاریخ تولد: 1346                                  محل تولد: شهررى

تاریخ شهادت: 1366                                                            محل شهادت: حلبچه

نام عملیات: والفجر 10                                        مسئولیت: تیربارچى، تك تیرانداز

وصیت نامه ى شهید:

به نام اللّه، به نام آن خدایى كه منت بر ما نهاد و رهبر عظیم الشأن را براى ما فرستاد. ما مردم ایران، مانند مردم كوفه نیستیم كه امام را تنها بگذاریم. افتخار مى كنیم كه در این زمان توانستیم به وظیفه ى اسلامى خودمان عمل كنیم و امام را یارى نماییم.

سلام به پدر و مادر عزیزم، ان شاء اللّه كه مرا حلال مى كنید هر چند كه نتوانستم زحمات شما را جبران كنم. از كلیه ى برادران و خواهرانم مى خواهم كه مرا حلال كنند و راه مرا ادامه دهند.

خاطراتى از زبان برادر شهید:

هنگامى كه ایشان مجروح شد ما دو روز در شهرستان هاى مختلف به دنبال ایشان مى گشتیم وقتى او را پیدا كردیم، به ما گفت: دلتان به حال من نسوزد به جبهه ها بروید، در آنجا به شما نیاز است.

یك بار با ایشان به جبهه رفتم و هر دو در منطقه ى دشت عباس مستقر شدیم. آن سال ماه مبارك رمضان مصادف شده بود با فصل تابستان (مرداد ماه) صفدر بدون این كه به من اطلاع دهد، آمبولانسى را براى انتقال شهدا و مجروحین تحویل گرفته بود. یك روز غروب كه از خط برگشته بود دیدم لبهایش از تشنگى خشك شده است به او اعتراض كردم كه چرا آمبولانس راتحویل گرفتى. او در جواب گفت: این چند روز سختى تمام مى شود. من آمبولانس راتحویل گرفتم تا بتوانم روزه هایم را بگیرم.

پیام شهید:

  1. جبهه ها را خالى نكنید.
  2. امام را تنها نگذارید.
  3. پایگاه هاى بسیج را پر كنید و گوش به فرمان رهبر باشید.

 

بهسفلاییشهرریشهیدانشهیدشفرزندانپدرپیوست
نظرات (0)
Add Comment