پذیرایی شهرداری باقرشهر از ده ها هزار زائر اربعین حسینی در زیر باران رحمت الهی

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ به مناسبت اربعین اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش شهرداری باقرشهر با برپایی ایستگاه صلواتی از هزاران زائر اربعینی حسینی با توزیع آش نذری پذیرایی نمود .

مراسم عزاداری اربعین حسینی سید وسالار شهیدان و پیاده روی گسترده مردم باقرشهر و کهریزک و استقبال ده هزار نفری از این مراسم معنوی از ساعت اولیه صبح امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، پرسنل و مدیران شهرداری و معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر از مسجد موسی بن جعفر (ع) باقرشهر آغاز شد .

جاماندگان از کاروان اربعین حسینی امسال همچون چهار سال گذشته با پیاده روی به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) عشق خود را به امام حسین (ع) و یارانش به نمایش گذاشتند و با پای پیاده در زیر باران رحمت الهی راهی وادی عشق شدند تا مراسم عزاداری در خور شان سالار شهیدان در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار کنند .

حمیدی معاون مالی اداری باقرشهر در حاشیه این مراسم گفت : خدارا شاکریم که هر سال این مراسم معنوی با شور خاص بیشتری برگزار می شود و پیاده روی جاماندگان کربلا که برای اولین بار توسط مردم باقرشهر به صورت خود جوش انجام شد به حرکت عظیمی تبدیل شده است .

اشرفی پور مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر با اشاره به اینکه امسال با استقبال بی نظیر مردم باقرشهر مواجه بودیم ، اظهار داشت : شهرداری باقرشهر طبق سنوات گذشته با برپایی ایستگاه صلواتی از ساعت ۶ صبح امروز از راهپیمایی کنندگان باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با توزیع آش ، شیر و کیک  از عاشقان امام حسین (ع)  پذیرایی کرد و با آمادگی کامل به بیش از ۱۰هزار نفر زائر اربعین خدمت رسانی نمود .

گفتنی است ؛ مراسم معنوی نماز ظهر اربعین با حضور صدها هزار زن و مرد ، پیر و جوان  از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در صفوف پر از عشق و اخلاص با شکوه بی نظیری در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) کربلای ایران همزمان با سرتاسرکشور برپا شد .

 

اربعینباقرشهرشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment