پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در کهریزک

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری از تعطیلی یک واحد صنعتی آلاینده در منطقه کهریزک که در زمینه تولید و ساخت اسکلت‌های فلزی سنگین فعالیت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش راگا نیوز، ایوب زارع اظهار داشت: کارشناسان این اداره در گشت و پایش مستمر خود از واحدهای صنعتی مطلع شدند که بخش سند بلاست این واحد صنعتی به‌دلیل ایجاد گرد و خاک موجبات آلودگی شدید هوا و به خطر انداختن سلامت ساکنان منطقه و کارگران شاغل در شرکت را فراهم می‌کند.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری تصریح کرد: این واحد صنعتی پس از ابلاغ اخطاریه های زیست محیطی و عدم توجه مسئولین شرکت با اخذ دستور قضایی تا اصلاح اقدامات لازم زیست محیطی تعطیل شد.

زارع همچنین به دیگر واحدهای صنعتی و خدماتی منطقه هشدار داد چنانچه ضوابط زیست محیطی را رعایت نکنند، با سیر مراحل قانونی با آنان برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری افزود: همچنین به یک واحد صنعتی ریخته گری در شهرک صنعتی شمس‌آباد به‌دلیل ایجاد آلودگی هوا و دود شدید اخطاریه تعطیلی از سوی کارشناسان این اداره ابلاغ شد.

وی در ادامه تاکید کرد: چنانچه واحد مزبور در بازدید آتی کارشناسان اقدامات لازم زیست محیطی را اجرا نکرده باشد به‌طور جدی نسبت به پلمب واحد مربوطه اقدام می‌شود.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment