پلیس دین محور و توانمند از شاخصه های نیروی انتظامی است

معاون استاندار و فرماندارشهرستان ری گفت: پلیس دین محور، توانمند و متخصص و آشنا به دانش روز از شاخصه های نیروی انتظامی است.

هدایت الله جمالی پور  اظهار داشت: مشارکت جوی با دستگاه ها و سازمان های دولتی و متکی به مردم از نماد نیروی انتظامی است.

وی افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته نظم و امنیت را با عزت و اقتدار برای مردم به ارمغان آورد که در این راه فرمانداری نیز با تمام وجود در پی حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان پرتلاش این نیرو، تصریح کرد: بدون شک فراهم ساختن آرامش و امنیت در جامعه به عنوان بستر رشد و بالندگی ایران اسلامی درهمه بخش ها به ویژه درعرصه خودکفایی اقتصادی، افزایش ضریب اعتماد عمومی و نشاط و پویایی جامعه، ثمره مجاهدت و تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم و پرتلاش انتظامی است.

جمالی پور، با بیان اینکه نیروی انتظامی با گذشت سه دهه از انقلاب در این راه شهیدان زیادی تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح خدمات انجام گرفته در خصوص ایجاد امنیت و آرامش برای اقشار مردم در تمام نقاط مرزی و شهرها است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی رشید، بازوانی توانمند و شانه های پر تحملی است که می تواند بار سنگین خدمت به مردم را به دوش بکشد.

ازاستانتظامیتوانمنددینشاخصهشهرریمحورنیرویهایوپلیس
نظرات (0)
Add Comment