پيام دهیار قمصر به مناسبت 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر : علی فرجی دهیار روستای قمصر در مصاحبه با خبرنگار سایت دهیاری گفت: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است .
امروزه روابط عمومي نه به عنوان يك سامانه تشريفاتي و حتي اجرايي بلكه به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصر اصلي در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جايگاه ويژه‌اي دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد .
فرجی افزود :در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نيست؛  فلسفه مديريت است ، اگر ناكار آمد شود ، مديريت  فرسوده و ناکارآمد می شود. درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه مي تواند رسيدن به اهداف عاليه ي جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگي را در سازمانهاي كشورمان جاري سازد .
روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت حضورمديراني دانايي محور و تحول طلب از يك سو و رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگرتلاش نموده و جايگاه اين حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامي خود تثبيت نماييم .
بار ديگر براي كليه ي فعالان اين عرصه آرزوي سلامتي داشته و اميدوارم شاهد موفقيت آنها در مسير اعتلاي اهداف جامعه ي اسلاميمان باشيم .

 

ارتباطاتشهرریقمصر
نظرات (0)
Add Comment